- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta
Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta
Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
LITE E-COMMERCE sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, opartej na analizie istniejących wskaźników;
- raportowanie codziennej terminowości oraz zdarzeń;
- wyjaśnianie niezgodności w dostawach;
- wsparcie w zarządzaniu zespołem około 10 osób oraz identyfikowanie jego potrzeb;
- nadzór nad ciągłością procedur formalnych związanych z zespołem;
- współpraca i koordynacja działań związanych z reklamacjami zgłaszanych przez klientów i kontrahentów;
- komunikacja z kontrahentami, przewoźnikami oraz kurierami;
- kategoryzacja reklamacji;
- raportowanie KPI (Key Performance Indicators) zespołu;
- wdrażanie nowych członków dynamicznie powiększającego się zespołu.
- obsługa reklamacji - zapewnienie wsparcia zespołowi w rozwiązywaniu trudnych przypadków;
Mile widziane
- nie przerażają Cię dane oraz aktywnie je wykorzystujesz do wnioskowania i planowania dalszych działań;
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim (poziom B2).
- jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo w godzinach 5:00-12:00 i możesz pracować również w soboty;
- posiadasz doświadczenie w dziale obsługi klienta i/lub w dziale dyspozytorów;
- potrafisz oszacować potrzebne zasoby i skutecznie delegować zadania;
- znajomość narzędzi, takich jak: Jira, Slack, Freshdesk.
- masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- szybko i skutecznie rozwiązujesz zarówno problemy klientów, jak i zespołu;
- potrafisz wyznaczać cele i rozwijać umiejętności członków zespołu;
Benefity
- możliwość udziału w innowacyjnym projekcie i transformacji obszaru logistyki w Polsce;
- dofinansowanie zajęć sportowych
- umowę o pracę/kontrakt B2B ⮕ możesz zdecydować, który rodzaj umowy będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni;
- hybrydowy model pracy (4 dni w biurze i 1 dzień pracy zdalnej);
- elastyczny czas pracy
- pomocną dłoń w każdej sytuacji 🤝💙
- możliwość pracy zdalnej
- pracę z ekspertami z topowych sieci spożywczych, e-commerce i firm technologicznych 🌐
- świetną i przyjazną atmosferę 🫂
- ubezpieczenie na życie
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie zajęć sportowych oraz zniżki na firmowe produkty i usługi;
- prywatna opieka medyczna
- brak oficjalnego dress code’u 💼🚫
- sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy, a także samochód służbowy,
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.