logo
Od zaraz
09.10.2024

Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta

logo
LITE E-COMMERCE sp. z o.o.

Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Baniocha (powiat piaseczyński), Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, opartej na analizie istniejących wskaźników;
  • raportowanie codziennej terminowości oraz zdarzeń;
  • wyjaśnianie niezgodności w dostawach;
  • wsparcie w zarządzaniu zespołem około 10 osób oraz identyfikowanie jego potrzeb;
  • nadzór nad ciągłością procedur formalnych związanych z zespołem;
  • współpraca i koordynacja działań związanych z reklamacjami zgłaszanych przez klientów i kontrahentów;
  • komunikacja z kontrahentami, przewoźnikami oraz kurierami;
  • kategoryzacja reklamacji;
  • raportowanie KPI (Key Performance Indicators) zespołu;
  • wdrażanie nowych członków dynamicznie powiększającego się zespołu.
  • obsługa reklamacji - zapewnienie wsparcia zespołowi w rozwiązywaniu trudnych przypadków;

Mile widziane

  • nie przerażają Cię dane oraz aktywnie je wykorzystujesz do wnioskowania i planowania dalszych działań;
  • swobodnie posługujesz się językiem angielskim (poziom B2).
  • jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo w godzinach 5:00-12:00 i możesz pracować również w soboty;
  • posiadasz doświadczenie w dziale obsługi klienta i/lub w dziale dyspozytorów;
  • potrafisz oszacować potrzebne zasoby i skutecznie delegować zadania;
  • znajomość narzędzi, takich jak: Jira, Slack, Freshdesk.
  • masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
  • szybko i skutecznie rozwiązujesz zarówno problemy klientów, jak i zespołu;
  • potrafisz wyznaczać cele i rozwijać umiejętności członków zespołu;

Benefity

  • możliwość udziału w innowacyjnym projekcie i transformacji obszaru logistyki w Polsce;
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • umowę o pracę/kontrakt B2B ⮕ możesz zdecydować, który rodzaj umowy będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni;
  • hybrydowy model pracy (4 dni w biurze i 1 dzień pracy zdalnej);
  • elastyczny czas pracy
  • pomocną dłoń w każdej sytuacji 🤝💙
  • możliwość pracy zdalnej
  • pracę z ekspertami z topowych sieci spożywczych, e-commerce i firm technologicznych 🌐
  • świetną i przyjazną atmosferę 🫂
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie zajęć sportowych oraz zniżki na firmowe produkty i usługi;
  • prywatna opieka medyczna
  • brak oficjalnego dress code’u 💼🚫
  • sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy, a także samochód służbowy,
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
LITE E-COMMERCE sp. z o.o. Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.