- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI
Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI

Kierujący Departamentem Zarządzania Ryzykiem w Millennium TFI
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Millennium TFI
Podobne ogłoszenia
Opis
- Sporządzanie testów warunków skrajnych
- Udział w opracowywaniu, rozwijaniu i weryfikacji metod pomiaru i monitorowania ryzyka, w tym rozwój narzędzi informatycznych
- Zarządzanie Departamentem odpowiedzialnym za całokształt zagadnień związanych z systemem zarządzania ryzykiem w Millennium TFI, a w szczególności:
- Przygotowywanie analiz, sprawozdań i raportów z zakresu ryzyka
- Wykonywanie obowiązków raportowych w zakresie systemu zarządzania ryzykiem, w tym organizacja posiedzeń komitetu ryzyka oraz przygotowywanie raportów dla organów Spółki
- Kierowanie pracami Departamentu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Millennium TFI
- Zarządzanie i organizacja pracy Pracowników Departamentu, w tym planowanie i delegowanie zadań, motywowanie oraz rozwijanie kompetencji
- Monitorowanie limitów inwestycyjnych
- Koordynowanie współpracy pomiędzy Departamentem i instytucjami zewnętrznymi w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Departament
- Monitorowanie i pomiar ryzyka funduszy inwestycyjnych i Towarzystwa (ryzyko rynkowe, płynności, kredytowe, operacyjne)
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość MS Excela
- Samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu
- Wiedza z zakresu metod pomiaru ryzyka (m.in. model VaR) i rynków finansowych
- Bardzo dobre umiejętności analityczne
- Posiadanie certyfikatów: FRM, PRM
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Umiejętność programowania w VBA i SQL
- Dobra znajomość angielskiego
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość)
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Doświadczenie w przygotowywaniu analiz finansowych podmiotów gospodarczych
- Komunikatywność
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze TFI
Oferujemy
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z prywatną opieką medyczną
- inicjatywy dobroczynne
- Możliwość pracy hybrydowej
- Możliwość rozwoju kompetencji, w tym menedżerskich
- program emerytalny
- prywatna opieka medyczna
- Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
- dostęp do platformy MyBenefit
- ubezpieczenie na życie
- Gamę benefitów pozapłacowych oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji współpracując z zespołem ekspertów
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe
- owoce
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.