logo
Od zaraz
30.09.2024

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

logo
Europ Assistance Polska

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Umowa o pracę:
4 655,00 - 7 000,00 PLN / mies. Brutto
Umowa zlecenie:
4 655,00 - 7 000,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Wołoska 5, Warszawa, Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
    +1 inne
    • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Organizacja pomocy dla Klientów;
  • Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Medyczny lub Home - do wyboru);
  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;

Mile widziane

  • Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
  • Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
  • Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
  • Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
  • Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów;
  • Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
  • Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
  • Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.

Benefity

  • karty przedpłacone
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
  • Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
  • elastyczny czas pracy
  • W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze (Warszawa lub Lublin - do wyboru) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • spotkania integracyjne
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • program rekomendacji pracowników
  • dofinansowanie nauki języków
  • możliwość pracy zdalnej
  • Pracę na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;
  • Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;
  • Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
  • Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
  • Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
  • inicjatywy dobroczynne
  • owoce
  • kawa / herbata
  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;
  • Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Europ Assistance Polska Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.