logo
Od zaraz
16.12.2024

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

logo
Europ Assistance Polska

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Umowa o pracę:
4 655,00 - 7 000,00 PLN / mies. Brutto
Umowa zlecenie:
4 655,00 - 7 000,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Spokojna 2, Lublin, lubelskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
    +1 inne
    • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).
  • Organizacja pomocy dla Klientów;
  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Medyczny lub Home - do wyboru);

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.
  • Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
  • Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
  • Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
  • Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
  • Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów;
  • Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
  • Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);

Benefity

  • Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;
  • karty przedpłacone
  • Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
  • spotkania integracyjne
  • Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • owoce
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze (Warszawa lub Lublin - do wyboru) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;
  • kawa / herbata
  • Pracę na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;
  • inicjatywy dobroczynne
  • Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
  • Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • prywatna opieka medyczna
  • program rekomendacji pracowników
  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;
  • dofinansowanie nauki języków
  • Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Europ Assistance Polska Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.