- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance
Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance
Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Europ Assistance Polska
Podobne ogłoszenia
Opis
- Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).
- Organizacja pomocy dla Klientów;
- Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Medyczny lub Home - do wyboru);
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.
- Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
- Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
- Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
- Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
- Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów;
- Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
- Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
Benefity
- Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;
- karty przedpłacone
- Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
- spotkania integracyjne
- Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
- dofinansowanie zajęć sportowych
- owoce
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze (Warszawa lub Lublin - do wyboru) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;
- kawa / herbata
- Pracę na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;
- inicjatywy dobroczynne
- Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
- Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- prywatna opieka medyczna
- program rekomendacji pracowników
- Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;
- dofinansowanie nauki języków
- Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
- Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.