logo
Od zaraz
30.09.2024

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

logo
Europ Assistance Polska

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Umowa o pracę:
4 655,00 - 7 000,00 PLN / mies. Brutto
Umowa zlecenie:
4 655,00 - 7 000,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Spokojna 2, Lublin, Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
    +1 inne
    • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
  • Organizacja pomocy dla Klientów;
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Medyczny lub Home - do wyboru);
  • Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.
  • Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
  • Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
  • Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
  • Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
  • Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów;
  • Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
  • Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • karty przedpłacone
  • spotkania integracyjne
  • Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
  • kawa / herbata
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
  • owoce
  • W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze (Warszawa lub Lublin - do wyboru) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;
  • elastyczny czas pracy
  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
  • Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
  • Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;
  • Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
  • dofinansowanie nauki języków
  • inicjatywy dobroczynne
  • Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;
  • możliwość pracy zdalnej
  • program rekomendacji pracowników
  • Pracę na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;
  • Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Europ Assistance Polska Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.