- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Konsultant ds. wdrożeń systemów helpdesk (Implementation Consultant for Helpdesk Systems)
Konsultant ds. wdrożeń systemów helpdesk (Implementation Consultant for Helpdesk Systems)
Konsultant ds. wdrożeń systemów helpdesk (Implementation Consultant for Helpdesk Systems)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
DEVINITI
Podobne ogłoszenia
Opis
- współpraca z nowymi i obecnymi klientami w celu oceny ich procesów ITSM i identyfikacji obszarów do ulepszenia;
- śledzenie aktualizacji produktów i trendów branżowych.
- projektowanie i wdrażanie spersonalizowanych rozwiązań ITSM opartych na narzędziach Freshworks;
- udział w fazie presales – prezentacja możliwości narzędzi Freshworks dla klientów;
- szkolenie zespołów klienta z korzystania z produktów oraz zasad ITSM/ITIL;
- konfiguracja i dostosowywanie produktów Freshworks (Freshservice, Freshdesk, itp.);
- doradztwo w zakresie najlepszych praktyk ITIL;
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Freshworks;
Mile widziane
- - nice to have: umiejętność pisania skryptów i automatyzacji dla produktów Service Desk (np. Make, Zapier); doświadczenie w integracji API Rest dla Service Desk);
- - min. 3-letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów helpdesk (np. Zendesk, Zoho, Thulium, ServiceNow, ManageEngine SD Plus, Jira JSM / ESM, Freshservice, Freshdesk, itp.);
- - płynną znajomością języka angielskiego (B2/C1) oraz polskiego;
- - komunikatywności i odnajdywaniu się zarówno w zespołowej jak i samodzielnej pracy;
- - dobrej organizacji pracy i przykładaniu uwagi do szczegółów;
- • możesz pochwalić się:
- - łatwości adaptacji do nowych technologii, narzędzi;
- - umiejętności diagnozowania oraz rozwiązywania problemów;
- - umiejętnością konfiguracji oraz dostosowywania narzędzi Service Desk;
- • potrafisz także pracować z ludźmi! Najbardziej zależy nam na:
- - wiedzą dotyczącą praktyk ITIL oraz ich praktycznego zastosowania;
- - wiedzą z obszaru narzędzi i procesów ITSM;
- - otwartości na feedback;
- - proklienckim podejściu połączonym z motywacją do dostarczania klientom wysokiej jakości rozwiązań.
Benefity
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.