To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
09.04.2025

Koordynator ds. Marketingu

logo
Anter System Polska Sp. z. o.o.

Koordynator ds. Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Strzegomska 199, Wrocław, dolnośląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Tworzenie prostych lejków marketingowych – projektowanie i wdrażanie skutecznych ścieżek konwersji, dopasowanych do różnych grup odbiorców.
  • Tworzenie i zarządzanie content planem – planowanie i nadzorowanie publikacji treści zgodnych z celami firmy oraz aktualnymi trendami rynkowymi.
  • Zarządzanie projektami marketingowymi – koordynacja kampanii i inicjatyw marketingowych od fazy koncepcji po realizację i ewaluację.
  • Prowadzenie analityki marketingowej – bieżące monitorowanie wskaźników KPI, analiza danych z kampanii oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
  • Współpraca z agencjami marketingowymi – zarządzanie relacjami z zewnętrznymi partnerami, monitorowanie efektów ich działań oraz sprawna koordynacja współpracy z wewnętrznymi zespołami.
  • Jako Koordynator ds. marketingu będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za planowanie, egzekucję i optymalizację działań marketingowych w naszej firmie. Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
  • Współtworzenie strategii marketingowej B2B – praca zespołowa nad długoterminową wizją oraz planami działań wspierających sprzedaż i budujących rozpoznawalność marki.

Wymagania

  • SurferSEO lub NeuronWriter; Senuto, Semstorm lub Ahrefs; Planer słów kluczowych Google, Answer the Public i inne wspomagające tworzenie treści.
  • Umiejętność analizy i optymalizacji kampanii online (Google Ads, Meta Ads).
  • Proaktywność – nie czekasz na zadania, sam/a inicjujesz działania i szukasz innowacyjnych rozwiązań.
  • Znajomość narzędzi SEO i content marketingowych, takich jak:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – codzienna praca z materiałami i narzędziami w tym języku.
  • Znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics 4, Google Search Console, Microsoft Clarity.
  • Praktyka w zarządzaniu współpracą z agencjami zewnętrznymi – umiejętność egzekwowania wyników i rozliczania zadań.
  • Minimum 3–4 lata doświadczenia w marketingu B2B – mile widziane doświadczenie w firmach technologicznych lub usługowych.

Oferujemy

  • Zgrany zespół, który lubi konkrety, dobrą atmosferę i współpracę.
  • Samodzielność i przestrzeń do działania.
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i zaangażowania.
  • Stabilne zatrudnienie w firmie, która ceni dobrą organizację i odpowiedzialność.
  • Realny wpływ na kierunek działań marketingowych i swobodę w doborze narzędzi.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.