To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
13.05.2025

Koordynator ds. Marketingu

logo
Anter System Polska Sp. z. o.o.

Koordynator ds. Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Strzegomska 199, Wrocław, dolnośląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Tworzenie i zarządzanie content planem – planowanie i nadzorowanie publikacji treści zgodnych z celami firmy oraz aktualnymi trendami rynkowymi.
  • Tworzenie prostych lejków marketingowych – projektowanie i wdrażanie skutecznych ścieżek konwersji, dopasowanych do różnych grup odbiorców.
  • Prowadzenie analityki marketingowej – bieżące monitorowanie wskaźników KPI, analiza danych z kampanii oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
  • Współpraca z agencjami marketingowymi – zarządzanie relacjami z zewnętrznymi partnerami, monitorowanie efektów ich działań oraz sprawna koordynacja współpracy z wewnętrznymi zespołami.
  • Zarządzanie projektami marketingowymi – koordynacja kampanii i inicjatyw marketingowych od fazy koncepcji po realizację i ewaluację.
  • Współtworzenie strategii marketingowej B2B – praca zespołowa nad długoterminową wizją oraz planami działań wspierających sprzedaż i budujących rozpoznawalność marki.
  • Jako Koordynator ds. marketingu będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za planowanie, egzekucję i optymalizację działań marketingowych w naszej firmie. Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

Wymagania

  • SurferSEO lub NeuronWriter; Senuto, Semstorm lub Ahrefs; Planer słów kluczowych Google, Answer the Public i inne wspomagające tworzenie treści.
  • Znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics 4, Google Search Console, Microsoft Clarity.
  • Umiejętność analizy i optymalizacji kampanii online (Google Ads, Meta Ads).
  • Znajomość narzędzi SEO i content marketingowych, takich jak:
  • Praktyka w zarządzaniu współpracą z agencjami zewnętrznymi – umiejętność egzekwowania wyników i rozliczania zadań.
  • Proaktywność – nie czekasz na zadania, sam/a inicjujesz działania i szukasz innowacyjnych rozwiązań.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – codzienna praca z materiałami i narzędziami w tym języku.
  • Minimum 3–4 lata doświadczenia w marketingu B2B – mile widziane doświadczenie w firmach technologicznych lub usługowych.
  • doświadczenie w agencji marketingowej

Oferujemy

  • Zgrany zespół, który lubi konkrety, dobrą atmosferę i współpracę.
  • Samodzielność i przestrzeń do działania.
  • Stabilne zatrudnienie w firmie, która ceni dobrą organizację i odpowiedzialność.
  • Realny wpływ na kierunek działań marketingowych i swobodę w doborze narzędzi.
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i zaangażowania.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.