- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator ds. rozliczeń sprzedaży agencyjnej
Koordynator ds. rozliczeń sprzedaży agencyjnej

Koordynator ds. rozliczeń sprzedaży agencyjnej
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

MET POLSKA S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Przygotowanie regularnych raportów, podsumowań rozliczeń, danych niezbędnych do zamknięcia okresów raportowych - wymaganych przez księgowość oraz raportowanie grupowe
- Obejmiesz rolę lidera w obszarze rozliczeń sprzedaży agencyjnej i będziesz odpowiedzialny za procesy naliczania marży, weryfikacji płatności klientów i prowadzenia rozliczeń z zewnętrzną siecią sprzedaży. Wykorzystasz swoje doświadczenia praktyczne w celu zaprojektowania i stworzenia zautomatyzowanego procesu obsługi rozliczeń sprzedaży agencyjnej z użyciem systemu CRM / systemu billingowego, we współpracy z zewnętrznymi dostawcami IT i będziesz miał niepowtarzalną okazję kształtować swój obszar w dynamicznym środowisku start-upowym.
- Udział we wdrożeniu i rozwoju systemu billingowego / systemu CRM w zakresie rozliczeń sprzedaży agencyjnej - w tym automatyzacja procesów, optymalizacja rozwiązań IT i zgłaszanie inicjatyw usprawniających pracę
- Współpraca z działem sprzedaży, finansowym i księgowością w zakresie kontroli poprawności dokumentów rozliczeniowych oraz procedur fakturowania
- Udział w procesach reklamacyjnych dotyczących klientów firmy, w tym koordynacja działań naprawczych
- Analiza ryzyka kredytowego klientów, obejmująca badanie wiarygodności finansowej z zachowaniem wewnętrznych procedur firmy przy ustalaniu rekomendowanych limitów kredytowych, we współpracy z biurami informacji gospodarczej
- Kompleksowe zarządzanie procesem rozliczania prowizji partnerów handlowych za sprzedaż gazu ziemnego, energii elektrycznej, gwarancji pochodzenia - poprzez dedykowane do tego systemy oraz rozwiązania IT
- Udział w audytach finansowych oraz wewnętrznych w zakresie rozliczeń sieci partnerskiej oraz handlowców
- Prowadzenie rozliczeń i weryfikacja płatności sieci partnerskiej, komunikacja z partnerami, udzielanie wyjaśnień w zakresie rozliczeń
Wymagania
- Znajomość systemów billingowych (mile widziane doświadczenie przy wdrażaniu takich systemów) i narzędzi do rozliczania sieci partnerskich
- Umiejętności: umiejętność samoorganizacji pracy oraz organizacji pracy zespołu, zwinność i pomysłowość operacyjna, umiejętność skutecznego formułowania nowych pomysłów technicznych w zakresie rozwiązań IT
- Zaawansowana umiejętność obsługi MS Windows, pakietu MS Office, mile widziana znajomość Salesforce
- Języki: biegła znajomość języka polskiego i poziom komunikatywny w języku angielskim
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie: minimum 2 lata pracy w przedsiębiorstwie energetycznym z zakresem obowiązków w obszarze rozliczeń sprzedaży agencyjnej dla gazu ziemnego i energii elektrycznej. Znajomość zapisów umów sprzedaży, kompleksowych i odbioru dla gazu ziemnego i energii elektrycznej w zakresie ich rozliczania
Oferujemy
- wzięcie udziału w zbudowania od podstaw dojrzałej organizacji czerpiącej doświadczenie z sukcesu grupy MET
- prywatną opiekę medyczną, pakiet benefit system
- dostęp do wiedzy doświadczonych managerów z oddziału polskiego jak też całej grupy MET
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju wraz z rozwojem firmy
- pracę w start-upowym, ambitnym środowisku wyróżniającym się dużą dozą pozytywnej energii
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.