To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator ds. Social Mediów
Koordynator ds. Social Mediów

Koordynator ds. Social Mediów
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

HR CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Podobne ogłoszenia
Opis
- Bieżąca i bliska współpraca z biznesem w zakresie harmonogramów publikacji i ich zawartości, wypracowywanie standardów i doradztwo.
- Koordynowanie oraz samodzielne prowadzenie działań w mediach społecznościowych, w tym komunikacja z obserwującymi.
- Pisanie i redagowanie artykułów oraz postów na Social Media.
- Monitorowanie trendów w Social Media i inicjowanie nowych działań online wspierających budowanie społeczności wokół marki.
- Współpraca z agencją zewnętrzną oraz innymi zespołami firmy.
- Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych dla kilku marek.
- Przygotowanie i wdrożenie strategii mediów społecznościowych zgodnej z wypracowanymi standardami
- Opracowywanie i realizacja harmonogramów publikacji oraz tworzenie angażujących treści zgodnych ze strategią firmy we współpracy z managerami poszczególnych marek.
Wymagania
- Znajomość narzędzi Meta oraz Google Analytics.
- Doświadczenie w prowadzeniu profili Social Mediów.
- Umiejętność tworzenia reels’ów.
- Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziami projektowymi i aplikacjami.
- Wiedza merytoryczna w zakresie media relations.
- Zmysł estetyczny, kreatywność w działaniu oraz chęć przejmowania inicjatywy.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze Social Mediów.
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe m.in. z obszaru marketingu, Social Mediów.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Dobra znajomość działania algorytmów mediów społecznościowych.
- Łatwość w posługiwaniu się poprawną polszczyzną oraz przygotowywaniu tekstów, tzw. „lekkie pióro”.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- Elastyczność i różnorodność działań – praca z różnymi formatami treści (artykuły, posty, grafiki, video), angażowanie społeczności online w twórczy sposób.
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie – w oparciu o umowę o pracę, plus bonus roczny oraz pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie Karty Multisport.
- Samodzielność i odpowiedzialność – duża swoboda w podejmowaniu decyzji i realny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy w sieci.
- ubezpieczenie na życie
- Work-life balance – praca w modelu hybrydowym: 2 dni zdalnie, 3 dni w biurze.
- Pracę pełną wyzwań – będziesz częścią dynamicznie rozwijającej się Grupy, która stawia na innowacje, a każde Twoje działanie w SM będzie miało znaczenie.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Możliwości rozwoju – udział w prestiżowych projektach, a także szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
- możliwość pracy zdalnej