- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator ds. technicznych
Koordynator ds. technicznych

Koordynator ds. technicznych
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Womak Holding S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Opracowanie i nadzór nad realizacją planów remontowych.
- Ocena ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych pogorszeniu się stanu technicznego obiektów budowlanych.
- Obsługa audytów i kontroli technicznych obiektów budowlanych.
- Przygotowywanie zapytań ofertowych na wykonywanie bieżące napraw, remontów i innych prac oraz zestawień porównawczych cen/ofert.
- Terminowe przygotowanie sprawozdań i raportów z realizacji powierzonych zadań.
- Dbałość o funkcjonowanie obiektów zgodnie z przepisami p.poż.
- Zarządzanie usługami partnerów kontraktowych.
- Informowanie przełożonych o nieprawidłowościach z realizacją powierzonych zadań oraz wszelkich sytuacjach mogących mieć wpływ na realizację zadań i ich właściwy przebieg.
- Zgłaszanie usterek i wad w wykonawstwie obiektów, w tym koordynacja usterek gwarancyjnych.
- Weryfikowanie pod względem merytorycznym realizowanych prac serwisowych i remontowych.
- Koordynacja prac serwisów i podmiotów zewnętrznych.
- Komunikacja z instytucjami potrzebnymi do realizacji bieżących zadań.
- Inne zadania związane z bieżącą obsługą obiektów.
- Planowanie wymiany części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w oparciu o dokumentacje techniczno-ruchową lub zalecenia serwisów technicznych.
- Dbanie właściwe relacje z kontrahentami i prowadzenie bieżącej dokumentacji i archiwizacji dokumentów.
- Rozliczanie mediów na obiektach wskazanych przez Pracodawcę
- Nadzór nad utrzymaniem zdolności eksploatacyjnej obiektów.
- Sporządzanie planów kosztowych na kolejne lata.
- Optymalizacja kosztów i zużycia mediów energetycznych.
- Nadzór i zarządzanie odbiorami, kontrolami, inspekcjami, naprawami.
- Budżetowanie i kontrola kosztów oraz nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów.
- Nadzór, kontrola i odbiory napraw i serwisów.
- Planowanie i realizacja okresowych przeglądów technicznych
- Współpraca z poszczególnymi działami firmy (dział administracyjny, inwestycyjny, prawny, controlingu, najmu, operacyjnego itp.).
- Przygotowywanie i przeprowadzenie przetargów na roboty związane z remontami i bieżącym utrzymaniem nieruchomości.
Wymagania
- Praktyczna znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami.
- Znajomość MS Office i AutoCAD/DWG Trueview
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Poszukujemy osoby dojrzałej i konkretnej we współpracy i komunikacji.
- Znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami (minimum 3 lata w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi (centra handlowe lub budynki biurowe), relacje z najemcami lub podobne w branży FM
- Prawo jazdy kategorii B
- Mile widzialnie uprawnienia dozorowe SEP gr I, II, III
- Dobra organizacja czasu pracy i gotowość do samodzielnej realizacji zadań.
- Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z wykonawcami.
Benefity
- Dofinansowanie do aktywności sportowych
- Szkolen
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Podstawowy sprzęt do pracy: telefon, komputer
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Pakiet medyczny
- dofinansowanie nauki języków
- Pełny etat, 8h dziennie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca od poniedziałku do piątku
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.