- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator ds. wsparcia sprzedaży i zmiany sprzedawcy
Koordynator ds. wsparcia sprzedaży i zmiany sprzedawcy

Koordynator ds. wsparcia sprzedaży i zmiany sprzedawcy
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

MET POLSKA S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zarządzanie procesem wymiany danych z operatorami w zakresie zgłaszania umów sprzedaży, odbioru i zmiany sprzedawcy gazu ziemnego i energii elektrycznej.
- Zawieranie nowych umów przesyłowych i dystrybucyjnych oraz podtrzymywanie dobrych relacji z operatorami przesyłowymi i dystrybucyjnymi gazu ziemnego i energii elektrycznej.
- Zbudowanie zespołu pracowników wspierających w/w obowiązki.
- Obejmiesz rolę lidera w obszarze Wsparcia sprzedaży i będziesz odpowiedzialny za pełny proces obsługi umów jakie będziemy zawierać z naszymi odbiorcami i wytwórcami od momentu ich podpisania do skutecznego jej zgłoszenia do operatorów. Wykorzystasz swoje doświadczenia praktyczne w celu zaprojektowania i stworzenia zautomatyzowanego procesu obsługi umów, we współpracy z zewnętrznymi dostawcami IT. Zbudujesz swój zespół specjalistów i będziesz miał niepowtarzalną okazję kształtować swój obszar w dynamicznym środowisku start-upowym.
- Udział we wdrożeniu i rozwoju systemu CRM oraz systemu do wymiany danych z operatorami. Usprawnianie realizacji obowiązków, automatyzacja pracy i procesów, wychodzenie z nowymi inicjatywami, zgłaszanie potrzeb rozwoju rozwiązań IT.
- Zarządzanie obsługą umów kompleksowych, umów sprzedaży i odbioru gazu ziemnego i energii elektrycznej poprzez system CRM.
Wymagania
- Znajomość procesów i protokołów wymiany danych z operatorami w zakresie zgłaszania umów sprzedaży, odbioru, zmiany sprzedawcy;
- Języki: biegła znajomość języka polskiego i poziom komunikatywny w języku angielskim.
- Znajomość regulacji operatorskich w zakresie przesyłu, dystrybucji i wytwarzania gazu ziemnego i energii elektrycznej, jak również zapisów ustawy Prawo energetyczne w zakresie dot. zgłaszania umów sprzedaży, umów kompleksowych, zmiany sprzedawcy, współpracy z wytwórcami, nowych przyłączeń, wstrzymania i wznowienie dostaw.
- Umiejętności: umiejętność samoorganizacji pracy oraz organizacji pracy zespołu, zwinność i pomysłowość operacyjna, umiejętność skutecznego formułowania nowych pomysłów technicznych w zakresie rozwiązań IT.
- Zaawansowana umiejętność obsługi MS Windows, pakietu MS Office, mile widziana znajomość Salesforce.
- Wykształcenie: wyższe, mile widziane kierunki związane z energetyką, ekonomią, nauki ścisłe i techniczne.
- Znajomość systemów CRM (mile widziane doświadczenie przy wdrażaniu takich systemów), platform operatorskich do zgłaszania umów sprzedaży, odbioru, zmiany sprzedawcy, nowych przyłączeń;
- Znajomość cyklu życia umów sprzedaży, kompleksowych i odbioru dla gazu ziemnego i energii elektrycznej – od złożenia oferty sprzedażowej do otrzymania potwierdzenia jej realizacji przez operatora.
- Doświadczenie: minimum 3 lata pracy w przedsiębiorstwie energetycznym z zakresem obowiązków w obszarze wsparcia sprzedaży i zmiany sprzedawcy dla gazu ziemnego i energii elektrycznej:
- Zdolności techniczne:
Oferujemy
- dostęp do wiedzy doświadczonych managerów z oddziału polskiego jak też całej grupy MET
- pracę w start-upowym, ambitnym środowisku wyróżniającym się dużą dozą pozytywnej energii
- prywatną opiekę medyczną, pakiet benefit system
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju wraz z rozwojem firmy
- wzięcie udziału w zbudowania od podstaw dojrzałej organizacji czerpiącej doświadczenie z sukcesu grupy MET
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.