- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Koordynator / Koordynatorka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Koordynator / Koordynatorka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Koordynator / Koordynatorka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca zdalna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
InterKadra Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- przyjmowanie zgłoszeń oraz odpowiadanie i reagowanie na potrzeby klientów;
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami w związku z bieżącymi zamówieniami rekrutacyjnymi;
- współpraca z klientami biznesowymi, głównie niemieckimi;
Mile widziane
- pozytywne nastawienie, otwartość oraz umiejętność pracy w zespole.
- praktyczne umiejętności obsługi MS Office oraz innych programów;
- gotowość do rozwoju, dynamika w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz kreatywność;
- minimum komunikatywna znajomość języka niemieckiego;
Benefity
- dużą swobodę przy realizacji zadań;
- prywatna opieka medyczna
- możliwość wyjazdów zagranicznych;
- pakiet współfinansowanych benefitów: Multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe.
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie nauki języków
- możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta;
- ubezpieczenie na życie
- możliwość długotrwałej współpracy;
- możliwość rozwoju zawodowego i finansowego (premie);
- bardzo dobrą atmosferę, plan wdrożeniowy oraz niezbędne narzędzia pracy;
- pracę w wymiarze pełnego etatu (umowa o pracę);
- codzienną pracę z językiem niemieckim;
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania, wyjazdy integracyjne, konkursy firmowe z nagrodami;
- możliwość pracy zdalnej;
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.