- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kupiec w Dziale Zakupów Niehandlowych
Kupiec w Dziale Zakupów Niehandlowych

Kupiec w Dziale Zakupów Niehandlowych
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Carrefour Polska Sp z o. o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zapewnienie zgodności kontraktów z polityką firmy, standardami bezpieczeństwa oraz regulacjami prawnymi.
- Zarządzanie pełnym procesem zakupowym, od wyboru dostawców, poprzez negocjacje, aż po finalizację kontraktów.
- Przeprowadzanie analiz rynku w celu identyfikacji nowych dostawców, technologii i możliwości optymalizacji kosztów.
- Zarządzanie odnowieniami kontraktów oraz ich dostosowywanie do zmieniających się potrzeb biznesowych.
- Identyfikacja możliwości redukcji kosztów poprzez strategiczne negocjacje oraz rewizję zapotrzebowania.
- Pełnienie roli łącznika pomiędzy globalnym zespołem zakupowym a lokalnymi jednostkami operacyjnymi.
- Monitorowanie ryzyk związanych z zakupami w tym opóźnień w dostawach, jakości usług oraz zgodności z normami bezpieczeństwa.
- Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z dostawcami.
- Ścisła współpraca z działami technicznymi, operacyjnymi, produkcyjnymi i prawnymi w celu zapewnienia efektywnej realizacji strategii zakupowych.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych dla wybranych kategorii zakupowych.
- Współpraca z zespołami technicznymi i operacyjnymi w celu zapewnienia efektywności i innowacyjności realizowanych projektów.
- Prowadzenie negocjacji umów na zakupy niehandlowe.
- Wsparcie zespołów projektowych w planowaniu budżetu.
- Zapewnienie ciągłości realizacji projektów poprzez skuteczne zarządzanie procesem zakupowym.
- Przeprowadzanie analiz kosztów i korzyści w celu podejmowania świadomych decyzji zakupowych.
Wymagania
- Silne umiejętności negocjacyjne i zarządzania interesariuszami.
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zakupach.
- Dobra znajomość procesów zakupowych, analiz kosztowych.
- Umiejętność oceny ryzyka w projektach
- Umiejętność adaptacji do zmian.
- Umiejętność analizy wydatków, oceny dostawców oraz śledzenia trendów rynkowych.
- Zdolność do pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
- Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Znajomość SAP, narzędzi zakupowych oraz pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) i Google Workspace.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w negocjacjach kontraktów i zarządzaniu projektami zakupowymi.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 20 lat.
- parking dla pracowników
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ubezpieczenie na życie
- kawa / herbata
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dofinansowanie zajęć sportowych
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- brak dress code’u
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.