To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Lider działu Call Center
Lider działu Call Center

Lider działu Call Center
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

EPG Sp. z o.o
Podobne ogłoszenia
Opis
- Monitoring i ocena jakości rozmów pracowników Call Center
- Prowadzenie coachingów indywidualnych, spotkań feedbackowych
- Motywowanie do skutecznego działania i osiągania założonych celów jakościowych i sprzedażowych
- Zarządzanie 30-40 konsultantami pracującymi 100% zdalnie
- Poprawa jakości rozmów sprzedażowych konsultantów
- Raportowanie wyników działań usprawniających
Wymagania
- Umiejętność motywowania zespołu do osiągania najlepszych wyników
- Otwartość i pozytywne nastawienie, odwaga do podejmowania nowych wyzwań, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Doświadczenie w roli team lidera, trenera lub starszego specjalisty w Call Center
- Samodzielność
- Silna orientacja na wyniki sprzedażowe
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym i zgranym zespole
- ubezpieczenie na życie
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- Świetną lokalizację biura – blisko SKM Wyścigi 8 minut pieszo
- Dodatkowe benefity, takie jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne