logo
01.10.2024

Logistics & Purchasing Coordinator

logo
LeasingTeam Professional

Logistics & Purchasing Coordinator

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Łódź, Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Zarządzanie zewnętrznym dostawcą usług logistycznych w ramach szeroko stosowanego SRM (zwłaszcza w ramach partnerstwa strategicznego)
  • Nadzorowanie i wdrażanie projektów łańcucha dostaw EMEA w obszarze zaopatrzenia logistycznego i usprawnień operacyjnych
  • Pobieranie regularnych raportów SAP/ERP (ZLEFCA, raporty cenowe, SQ00) i wykonywanie na ich podstawie wymaganych działań usprawniających z wewnętrznymi kluczowymi interesariuszami
  • Coroczne negocjacje oraz nadzór nad negocjacjami kosztów transportu i usług 3PL (kategoria drogowa), nowymi umowami i wdrażaniem dostawców
  • Zbieranie wskaźników KPI dostawców zewnętrznych i zarządzanie nimi
  • Analiza logistyczna BDG w regionie EMEA
  • Definiowanie KPI procesu transportowego (oszczędności, QCD, obrót logistyczny) i systematyczne monitorowanie z dostawcami zewnętrznymi oraz działem wewnętrznym
  • Monitorowanie logistycznych wskaźników KPI i wdrażanie usprawnień w celu obniżenia wskaźnika kosztów/KG w poszczególnych rodzajach transportu
  • Przygotowywanie wymaganych raportów ad hoc
  • Zarządzanie TMS i danymi logistycznymi (matryce cenowe, taryfy, dopłaty) w ramach wewnętrznego modułu transportowego SAP4H
  • Koordynowanie strategicznych przetargów logistycznych w regionie EMEA, zapytań ofertowych i ofert, w tym wybór dostawców, z uwzględnieniem aktualnych warunków rynkowych
  • Zarządzanie projektami optymalizacji dostawców (KPI/koszty)
  • Przygotowywanie analizy wydatków, oceny kosztów i wyników przetargów
  • Optymalizacja poziomów kosztów i jakości zgodnie z budżetem
  • Zarządzanie wewnętrznymi projektami optymalizacji kosztów (dla podmiotów zagranicznych)
  • Wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu strategii w zakresie pozyskiwania kategorii transportu drogowego dla BU w regionie EMEA

Mile widziane

  • Bardzo dobra znajomość programu Excel
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego - min. B2/C1
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w międzynarodowym środowisku
  • Umiejętności analityczne
  • Znajomość systemu SAP lub podobnego systemu ERP

Benefity

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura)
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat
  • Przyjazne i profesjonalne środowisko
  • Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy
  • Perspektywa rozwoju oraz poszerzania kompetencji
  • Praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Łodzi
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
LeasingTeam Professional Logistics & Purchasing Coordinator

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.