- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Logistics & Purchasing Coordinator
Logistics & Purchasing Coordinator
Logistics & Purchasing Coordinator
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
LeasingTeam Professional
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zarządzanie zewnętrznym dostawcą usług logistycznych w ramach szeroko stosowanego SRM (zwłaszcza w ramach partnerstwa strategicznego)
- Nadzorowanie i wdrażanie projektów łańcucha dostaw EMEA w obszarze zaopatrzenia logistycznego i usprawnień operacyjnych
- Pobieranie regularnych raportów SAP/ERP (ZLEFCA, raporty cenowe, SQ00) i wykonywanie na ich podstawie wymaganych działań usprawniających z wewnętrznymi kluczowymi interesariuszami
- Coroczne negocjacje oraz nadzór nad negocjacjami kosztów transportu i usług 3PL (kategoria drogowa), nowymi umowami i wdrażaniem dostawców
- Zbieranie wskaźników KPI dostawców zewnętrznych i zarządzanie nimi
- Analiza logistyczna BDG w regionie EMEA
- Definiowanie KPI procesu transportowego (oszczędności, QCD, obrót logistyczny) i systematyczne monitorowanie z dostawcami zewnętrznymi oraz działem wewnętrznym
- Monitorowanie logistycznych wskaźników KPI i wdrażanie usprawnień w celu obniżenia wskaźnika kosztów/KG w poszczególnych rodzajach transportu
- Przygotowywanie wymaganych raportów ad hoc
- Zarządzanie TMS i danymi logistycznymi (matryce cenowe, taryfy, dopłaty) w ramach wewnętrznego modułu transportowego SAP4H
- Koordynowanie strategicznych przetargów logistycznych w regionie EMEA, zapytań ofertowych i ofert, w tym wybór dostawców, z uwzględnieniem aktualnych warunków rynkowych
- Zarządzanie projektami optymalizacji dostawców (KPI/koszty)
- Przygotowywanie analizy wydatków, oceny kosztów i wyników przetargów
- Optymalizacja poziomów kosztów i jakości zgodnie z budżetem
- Zarządzanie wewnętrznymi projektami optymalizacji kosztów (dla podmiotów zagranicznych)
- Wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu strategii w zakresie pozyskiwania kategorii transportu drogowego dla BU w regionie EMEA
Mile widziane
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego - min. B2/C1
- Doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w międzynarodowym środowisku
- Umiejętności analityczne
- Znajomość systemu SAP lub podobnego systemu ERP
Benefity
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura)
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat
- Przyjazne i profesjonalne środowisko
- Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy
- Perspektywa rozwoju oraz poszerzania kompetencji
- Praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Łodzi
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.