- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Manager Call Center
Manager Call Center

Manager Call Center
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

EASYEKO sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Wprowadzanie oraz nadzór nad nowoczesnymi narzędziami CRM i analitycznymi
- Ustalanie i ścisłe monitorowanie KPI
- Projektowanie i optymalizacja ścieżek sprzedażowych oraz obsługi Klienta
- Kompleksowe zarządzanie zespołem call center: rekrutacja, szkolenia, coaching i motywacja
- Raportowanie wyników bezpośrednio do Prezesa i rekomendowanie strategicznych usprawnień
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w call center
- Mistrz analizy danych – KPI, raporty i wskaźniki to Twoi najlepsi sprzymierzeńcy
- Twardy, zorientowany na wynik lider, który lubi wyzwania i wykręca wyniki ponad oczekiwania
- Osoba odporna na stres, z wysoką energią i umiejętnością szybkiej adaptacji w dynamicznym środowisku
Oferujemy
- Bezkresna autonomia: pracujesz bezpośrednio z Prezesem, masz wolną rękę w tworzeniu strategii i wdrażaniu zmian
- firmowa drużyna sportowa
- napoje
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Budżet szkoleniowy i mentoring od top-managerów
- Pełen pakiet narzędzi: profesjonalny CRM, zaawansowane narzędzia, sprzęt najwyższej klasy
- Bardzo dobre zarobki: konkurencyjna pensja podstawowa + atrakcyjny system premiowy za realizację i przekraczanie KPI
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie zajęć sportowych
- kawa / herbata
- Karta medicoversport
- Prywatna opieka medyczna
- Możliwość szybkiego awansu i udziału w prestiżowych projektach
- spotkania integracyjne
- Umowa o pracę
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.