- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Manager ds. komercjalizacji
Manager ds. komercjalizacji

Manager ds. komercjalizacji
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Womak Holding S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Przygotowywanie propozycji strategii i planów negocjacyjnych dla poszczególnych najemców, utrzymywanie relacji z najemcami.
- Aktywna współpraca z biurami pośrednictwa w najmie nieruchomości w sposób zapewniający realizacje celów działu.
- Prowadzenie negocjacji biznesowych dot. ustalania warunków najmu.
- Współtworzenie i realizacja budżetów Działu Najmu.
- Ścisła współpraca z innymi działami Pracodawcy przy komercjalizacji powierzchni.
- Bieżące uczestnictwo w komitetach inwestycyjnych dotyczących nowych projektów, przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentów leasingowych jak Rent Rooll/Tenant Mix.
- Kreowanie i prowadzenie procesu komercjalizacji oraz rekomercjalizacji obiektów, w tym również przygotowywanie ofert, prezentacja ofert, pozyskiwanie i dobór najemców.
- Bieżąca weryfikacja oraz raportowanie do Pracodawcy postępów komercjalizacji poszczególnych projektów oraz postępów w realizacji założonej strategii komercjalizacji dla poszczególnych projektów.
- Kompleksowa obsługa transakcji wynajmu nieruchomości komercyjnych (handlowych, usługowych i biurowych) od etapu pozyskania najemcy, poprzez ofertowanie, ustalenie i potwierdzenie warunków komercyjnych najmu, aż po przygotowanie (przy użyciu dostępnych u Pracodawcy wzorów) i negocjowanie umów najmu.
- Dokonywanie bieżących analiz ogólnopolskiego i lokalnego rynku nieruchomości.
- Rozwijanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami ekspansji w branży handlowo - usługowej, gastronomicznej, medycznej.
- Komercjalizacja i rekomercjalizacja obiektów handlowych, aktywne pozyskiwanie najemców.
- Analiza i monitoring konkurencji, reprezentacja w wydarzeniach branżowych.
- Współtworzenie i realizacja strategii najmu dla obiektów, współudział w opracowywaniu koncepcji komercyjnych dla obiektów również pod względem rozwoju, zagospodarowania, optymalizacji struktury najemców oraz przychodów.
Wymagania
- Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami oraz kontrahentami,
- Płynność w użytkowaniu pakietu MS Office, łatwość w pracy z danymi liczbowymi (Excel).
- Dobra organizacja pracy własnej, staranność i sumienność.
- Bardzo dobra znajomość rynku najmu oraz umiejętność badania sytuacji rynkowej i kierunków rozwoju.
- Przejawianie inicjatywy w działaniu, nastawienie na rozwój biznesu, dynamiczne zmiany w branży oraz osiąganie wyniku.
- Pewność siebie, poczucie odpowiedzialności i wysokie zaangażowanie w pracę.
- Umiejętności utrzymania i rozwoju portfolio najemców.
- Wysokie umiejętności prowadzenia negocjacji zarówno z Klientami lokalnymi, jaki i sieciami międzynarodowymi, pozwalające na budowanie długotrwałych relacji.
- Znajomość MS Office
- Umiejętność tworzenia długofalowych planów rozwoju najemców.
- Umiejętność koordynacji wielowątkowych prac nad umowami wraz ze znajomością przepisów prawa powiązanego z obiektami handlowymi.
- Minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze Najmu powierzchni handlowych i usługowych.
- Osoba dojrzała, konkretna nastawiona na samodzielną realizację zadań,
- Komunikatywność, doskonała organizacja pracy własnej oraz ustalania priorytetów,
- Rozwinięte umiejętności społeczne, komunikacyjne. Umiejętność pracy w zespole.
- Potwierdzone rezultatami skuteczne i zorientowane na cel zarządzanie sferą najmu, wynikające ze znajomości rynku, posiadanych kontaktów.
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.
Benefity
- dofinansowanie nauki języków
- Dostęp do szkoleń
- możliwość pracy zdalnej
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Pełny etat, tryb równoważny 4x9, 1x 4h
- Dofinansowanie do aktywności sportowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca od poniedziałku do piątku
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.