11.02.2025

Manager ds. komercjalizacji

logo
Womak Holding S.A.

Manager ds. komercjalizacji

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Grabiszyńska 240, Wrocław, dolnośląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Przygotowywanie propozycji strategii i planów negocjacyjnych dla poszczególnych najemców, utrzymywanie relacji z najemcami.
  • Aktywna współpraca z biurami pośrednictwa w najmie nieruchomości w sposób zapewniający realizacje celów działu.
  • Prowadzenie negocjacji biznesowych dot. ustalania warunków najmu.
  • Współtworzenie i realizacja budżetów Działu Najmu.
  • Ścisła współpraca z innymi działami Pracodawcy przy komercjalizacji powierzchni.
  • Bieżące uczestnictwo w komitetach inwestycyjnych dotyczących nowych projektów, przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentów leasingowych jak Rent Rooll/Tenant Mix.
  • Kreowanie i prowadzenie procesu komercjalizacji oraz rekomercjalizacji obiektów, w tym również przygotowywanie ofert, prezentacja ofert, pozyskiwanie i dobór najemców.
  • Bieżąca weryfikacja oraz raportowanie do Pracodawcy postępów komercjalizacji poszczególnych projektów oraz postępów w realizacji założonej strategii komercjalizacji dla poszczególnych projektów.
  • Kompleksowa obsługa transakcji wynajmu nieruchomości komercyjnych (handlowych, usługowych i biurowych) od etapu pozyskania najemcy, poprzez ofertowanie, ustalenie i potwierdzenie warunków komercyjnych najmu, aż po przygotowanie (przy użyciu dostępnych u Pracodawcy wzorów) i negocjowanie umów najmu.
  • Dokonywanie bieżących analiz ogólnopolskiego i lokalnego rynku nieruchomości.
  • Rozwijanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami ekspansji w branży handlowo - usługowej, gastronomicznej, medycznej.
  • Komercjalizacja i rekomercjalizacja obiektów handlowych, aktywne pozyskiwanie najemców.
  • Analiza i monitoring konkurencji, reprezentacja w wydarzeniach branżowych.
  • Współtworzenie i realizacja strategii najmu dla obiektów, współudział w opracowywaniu koncepcji komercyjnych dla obiektów również pod względem rozwoju, zagospodarowania, optymalizacji struktury najemców oraz przychodów.

Wymagania

  • Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami oraz kontrahentami,
  • Płynność w użytkowaniu pakietu MS Office, łatwość w pracy z danymi liczbowymi (Excel).
  • Dobra organizacja pracy własnej, staranność i sumienność.
  • Bardzo dobra znajomość rynku najmu oraz umiejętność badania sytuacji rynkowej i kierunków rozwoju.
  • Przejawianie inicjatywy w działaniu, nastawienie na rozwój biznesu, dynamiczne zmiany w branży oraz osiąganie wyniku.
  • Pewność siebie, poczucie odpowiedzialności i wysokie zaangażowanie w pracę.
  • Umiejętności utrzymania i rozwoju portfolio najemców.
  • Wysokie umiejętności prowadzenia negocjacji zarówno z Klientami lokalnymi, jaki i sieciami międzynarodowymi, pozwalające na budowanie długotrwałych relacji.
  • Znajomość MS Office
  • Umiejętność tworzenia długofalowych planów rozwoju najemców.
  • Umiejętność koordynacji wielowątkowych prac nad umowami wraz ze znajomością przepisów prawa powiązanego z obiektami handlowymi.
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze Najmu powierzchni handlowych i usługowych.  
  • Osoba dojrzała, konkretna nastawiona na samodzielną realizację zadań,
  • Komunikatywność, doskonała organizacja pracy własnej oraz ustalania priorytetów,
  • Rozwinięte umiejętności społeczne, komunikacyjne. Umiejętność pracy w zespole.
  • Potwierdzone rezultatami skuteczne i zorientowane na cel zarządzanie sferą najmu, wynikające ze znajomości rynku, posiadanych kontaktów.
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.

Benefity

  • dofinansowanie nauki języków
  • Dostęp do szkoleń
  • możliwość pracy zdalnej
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Pełny etat, tryb równoważny 4x9, 1x 4h
  • Dofinansowanie do aktywności sportowych
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Womak Holding S.A. Manager ds. komercjalizacji

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Womak Holding S.A. z siedzibą w: ul. ul. Grabiszyńska 240, 53-235, Wrocław, Polska, 53-235, Wrocław, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.