- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Manager ds. Marketingu
Manager ds. Marketingu

Manager ds. Marketingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

AIR-COM Pneumatyka Automatyka sp zo.o. sp. k.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Prowadzenie testów A/B w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych.
- Budowanie i zarządzanie zespołem marketingowym, wspieranie jego rozwoju i efektywności.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami poprzez skuteczne zarządzanie CRM.
- Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży, merytorycznymi oraz innymi działami w celu zapewnienia spójności komunikacji marketingowej z potrzebami biznesowymi.
- Planowanie i zarządzanie kampaniami email marketingowymi oraz wdrażanie automatyzacji marketingu.
- Zarządzanie budżetem marketingowym i odpowiedzialność za jego efektywne wykorzystanie, w tym planowanie, kontrola kosztów oraz optymalizacja wydatków.
- Inicjowanie skutecznych, proaktywnych oraz angażujących działań marketingowych.
- Koordynacja kampanii promocyjnych.
- Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii marketingowej dla segmentu B2B.
- Rozwijanie marek własnych oraz realizacja działań brandingowych.
- Koordynacja działań w SoMe.
- Optymalizacja konwersji i personalizacja doświadczenia.
- Monitorowanie i analiza rynku, trendów, wyników działań marketingowych, przygotowywanie raportów oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
Wymagania
- Doświadczenie w rozwijaniu marek własnych.
- Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem marketingowym.
- Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami (CRM) i budowaniu lojalności klientów.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu testów A/B.
- Znajomość najnowszych trendów marketingowych i umiejętność ich skutecznego wdrażania w różnych kanałach komunikacji.
- Biegłość w analityce i raportowaniu wyników działań marketingowych.
- Doświadczenie w optymalizacji konwersji i personalizacji sklepu internetowego.
- Znajomość SEO.
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
- Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami PPC z budżetem około 100 000 PLN.
- Znajomość zagadnień związanych z brandingiem oraz budowaniem wizerunku marki.
- Minimum 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku, w tym w segmencie B2B.
- Umiejętność prowadzenia kampanii content marketingowych, video marketingowych, w mediach społecznościowych i email marketingu.
- Znajomość narzędzi i aplikacji z obszaru digital marketingu.
Oferujemy
- Dużą samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły.
- Szkolenia wdrożeniowe, produktowe i rozwojowe.
- spotkania integracyjne
- Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji.
- opieka psychologiczna
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole pasjonatów.
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy.
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia.
- Konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia.
- inicjatywy dobroczynne
- Udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów.
- dodatkowe świadczenia socjalne
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.