04.03.2025

Manager ds. Marketingu

logo
AIR-COM Pneumatyka Automatyka sp zo.o. sp. k.

Manager ds. Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Wrocławska 41, Długołęka (powiat wrocławski), dolnośląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Prowadzenie testów A/B w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych.
  • Budowanie i zarządzanie zespołem marketingowym, wspieranie jego rozwoju i efektywności.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami poprzez skuteczne zarządzanie CRM.
  • Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży, merytorycznymi oraz innymi działami w celu zapewnienia spójności komunikacji marketingowej z potrzebami biznesowymi.
  • Planowanie i zarządzanie kampaniami email marketingowymi oraz wdrażanie automatyzacji marketingu.
  • Zarządzanie budżetem marketingowym i odpowiedzialność za jego efektywne wykorzystanie, w tym planowanie, kontrola kosztów oraz optymalizacja wydatków.
  • Inicjowanie skutecznych, proaktywnych oraz angażujących działań marketingowych.
  • Koordynacja kampanii promocyjnych.
  • Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii marketingowej dla segmentu B2B.
  • Rozwijanie marek własnych oraz realizacja działań brandingowych.
  • Koordynacja działań w SoMe.
  • Optymalizacja konwersji i personalizacja doświadczenia.
  • Monitorowanie i analiza rynku, trendów, wyników działań marketingowych, przygotowywanie raportów oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.

Wymagania

  • Doświadczenie w rozwijaniu marek własnych.
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem marketingowym.
  • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami (CRM) i budowaniu lojalności klientów.
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu testów A/B.
  • Znajomość najnowszych trendów marketingowych i umiejętność ich skutecznego wdrażania w różnych kanałach komunikacji.
  • Biegłość w analityce i raportowaniu wyników działań marketingowych.
  • Doświadczenie w optymalizacji konwersji i personalizacji sklepu internetowego.
  • Znajomość SEO.
  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami PPC z budżetem około 100 000 PLN.
  • Znajomość zagadnień związanych z brandingiem oraz budowaniem wizerunku marki.
  • Minimum 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku, w tym w segmencie B2B.
  • Umiejętność prowadzenia kampanii content marketingowych, video marketingowych, w mediach społecznościowych i email marketingu.
  • Znajomość narzędzi i aplikacji z obszaru digital marketingu.

Oferujemy

  • Dużą samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły.
  • Szkolenia wdrożeniowe, produktowe i rozwojowe.
  • spotkania integracyjne
  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • opieka psychologiczna
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole pasjonatów.
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy.
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia.
  • inicjatywy dobroczynne
  • Udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów.
  • dodatkowe świadczenia socjalne
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
AIR-COM Pneumatyka Automatyka sp zo.o. sp. k. Manager ds. Marketingu

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: AIR-COM Pneumatyka Automatyka sp zo.o. sp. k. z siedzibą w: ul. ul. Długołęka/Wrocławska, 55-095, Mirków, Polska, 55-095, Mirków, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.