- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Manager Działu Digital
Manager Działu Digital
Manager Działu Digital
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
GOMEZ SPÓŁKA AKCYJNA
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zarządzanie działem Digital: obszar performance marketingu, obszar rozwoju/developmentu oraz obszar contentu;
- Współpraca z innymi działami: koordynacja działań z działem sprzedaży, logistyki, obsługi klienta i IT; współpraca z zewnętrznymi partnerami i dostawcami usług;
- Obszar Performance: optymalizacja kampanii marketingowych (np. Google Ads, Facebook Ads, inne kanały reklamy płatnej); zarządzanie budżetem reklamowym; monitorowanie i analiza wyników kampanii; planowanie strategii remarketingowych;
- Monitorowanie wyników: analiza danych i raportowanie z Google Analytics, Search Console oraz innych narzędzi; monitorowanie wskaźników sprzedażowych, takich jak konwersje, ROI czy LTV;
- Bieżąca komunikacja z Zarządem.
- Planowanie: analiza konkurencji; wyznaczanie zadań dla poszczególnych obszarów;
- Obszar Contentu: koordynowanie publikacji treści na stronie oraz za pomocą narzędzi zewnętrznych; optymalizacja treści pod kątem CRO (Conversion Rate Optimization); wdrażanie nowych formatów komunikacji + optymalizacja istniejących procesów;
- Koordynacja i zarządzanie zespołem: rekrutacja i ocena członków zespołu; organizacja spotkań zespołowych Daily i indywidualnych; monitorowanie postępów w optymalizacji i realizacji zadań;
- Obszar Rozwoju/Developmentu: nadzorowanie rozwoju i aktualizacji platform eCommerce; nadzorowanie strategii SEO; monitorowanie wydajności strony oraz UX/UI; koordynowanie procesów testowania i wdrażania nowych funkcji;
Mile widziane
- Doświadczenie w zarządzaniu sklepem internetowym;
- Umiejętność płynnego poruszania się pomiędzy projektami;
- Praca na dużych budżetach;
- Odpowiedzialność za dział;
- Minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność podejmowania kluczowych decyzji na podstawie danych;
- Wysoka znajomość narzędzi e-commerce (GTM, Analytics, GoogleAds, Sales Menago, SEO, SEM, MS);
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność współpracy z innymi działami;
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin stacjonarnie w biurze.
Benefity
- program rekomendacji pracowników
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- elastyczny czas pracy
- prywatna opieka medyczna
- brak dress code’u
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
- owoce
- parking dla pracowników
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.