Od zaraz
16.05.2025

Manager E-Commerce

logo
GOMEZ SPÓŁKA AKCYJNA

Manager E-Commerce

B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Diamentowa 9, Suchy Las (powiat poznański), wielkopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Aktualizowanie oferty produktowej, wdrażanie do sprzedaży najnowszych produktów.
  • Monitorowanie wskaźników sprzedażowych, takich jak konwersje, ROI czy LTV;
  • Wyznaczanie zadań dla poszczególnych obszarów.
  • Nadzorowanie rozwoju i aktualizacji platform e-commerce;
  • Koordynacja i zarządzanie zespołem:
  • Nadzorowanie strategii SEO;
  • Analiza danych i raportowanie z Google Analytics, Search Console oraz innych narzędzi;
  • Koordynowanie publikacji treści na stronie oraz za pomocą narzędzi zewnętrznych;
  • Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za techniczną obsługę sklepu internetowego.
  • Koordynowanie procesów testowania i wdrażania nowych funkcji;
  • Wdrażanie nowych formatów komunikacji + optymalizacja istniejących procesów;
  • Monitorowanie wydajności strony oraz UX/UI;
  • Bieżąca analiza zmieniających się trendów w obszarze e-commerce.
  • Analiza konkurencji.
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami i dostawcami usług.
  • Zarządzanie budżetem reklamowym;
  • Tworzenie efektywnej strategii sprzedaży online oraz zarządzanie sklepem internetowym.
  • Bieżąca komunikacja z Zarządem.
  • Nadzorowanie i optymalizowanie procesów e-commerce.
  • Monitorowanie i analiza wyników kampanii;
  • Planowanie strategii remarketingowych;

Wymagania

  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin stacjonarnie w biurze.
  • Wysoka znajomość narzędzi e-commerce (GTM, Analytics, GoogleAds, Sales Menago, SEO, SEM, MS);
  • Doświadczenie w branży fashion.
  • Doświadczenie w zarządzaniu sklepem internetowym;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność współpracy z innymi działami;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność podejmowania kluczowych decyzji na podstawie danych;
  • Odpowiedzialność za dział;
  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Praca na dużych budżetach;
  • Umiejętność płynnego poruszania się pomiędzy projektami;

Oferujemy

  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
  • ubezpieczenie na życie
  • program rekomendacji pracowników
  • parking dla pracowników
  • kawa / herbata
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • brak dress code’u
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
GOMEZ SPÓŁKA AKCYJNA Manager E-Commerce

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: GOMEZ SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w: ul. ul. Tomasza Drobnika 2, 60-693, Poznań (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.