To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

08.05.2025

Manager restauracji

logo
Weindich Spółka z o.o.

Manager restauracji

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Bytom, śląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • współpraca z właścicielem i działem marketingu w zakresie budowania strategii rozwoju i promocji marki na rynku lokalnym, dbanie o dobrą prasę.
  • planowanie, weryfikacja i bieżące reagowanie na zmiany w budżecie przychodowo – kosztowym / optymalizacja kosztów,
  • dbanie o wysoki poziom satysfakcji gości poprzez profesjonalną obsługę, utrzymywanie i kontrolę przyjętych standardów pracy i jakości,
  • organizacja imprez oraz eventów (20 - 300 osób) we współpracy z managerem sprzedaży i szefem kuchni,
  • zarządzanie kapitałem ludzkim: weryfikacja potrzeb w zakresie personelu z uwzględnieniem sezonowości i absencji, prowadzenie rekrutacji, programów wdrożeniowo – rozwojowych oraz motywowanie,
  • koordynacja i nadzór nad zespołem: kucharze, obsługa barmańska, kelnerska oraz serwis sprzątający (do 10 osób),
  • kompleksowy nadzór i odpowiedzialność za bieżące funkcjonowanie restauracji Scena Kulinarna,

Wymagania

  • znajomość wymagań w zakresie gastronomii (HACCP, procedury sanitarne),
  • elastyczność i gotowość do niestandardowych godzin pracy (weekendy, święta, godziny wieczorne).
  • chęć podążania za trendami w branży restauracyjnej, kreatywność i otwartość na współpracę oraz budowania marki wraz z właścicielem,
  • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone działania,
  • podejście ekonomiczne - zestawianie i analizowanie danych z wykorzystaniem Excela,
  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierownik restauracji / zastępca kierownika restauracji - warunek konieczny,
  • umiejętność skutecznego zarządzania zespołem do 10 osób,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klienta,
  • doświadczenie w organizowaniu imprez, eventów 20 - 300 osób,
  • zmysł estetyczny, dbałość o detale,

Oferujemy

  • wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji i zaangażowania (podstawa + system premiowy),
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • możliwość rozwoju kompetencji,
  • realny udział w kształtowaniu biznesu i budowaniu marki.
  • elastyczny grafik dostosowany do realizowanych zadań,

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.