logo
Nowe
16.01.2025

Marketing Business Partner

logo
Colliers Poland Sp. z o.o.

Marketing Business Partner

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Planowanie treści pod różne Buyer Persony i kanały dotarcia.
  • Monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie zmian w celu optymalizacji działań.
  • Budowanie i wdrażanie lejków marketingowych (generujących SQL).
  • Opracowywanie planu rocznego oraz budżetu marketingowego, zarządzanie budżetem i realizacją planów rocznych.
  • Nadzorowanie realizacji KPI, optymalizacja działań oraz raportowanie.
  • Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk w zespole.
  • Planowanie treści w zakresie brandingu i PR.
  • Raportowanie i analizowanie efektywności działań (wskaźnik konwersji lead-to-customer).
  • Planowanie, zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu.
  • Współpraca z CDO (Chief Digital Officer): zarządzanie i realizacja transformacji cyfrowej w obszarze marketingu i komunikacji.
  • Planowanie i wdrożenie analityki oraz ustanowienie KPI.
  • Bliska współpraca z działem sprzedaży i współtworzenie wspólnych procesów.
  • Tworzenie strategii marketingowej we współpracy z działami biznesowymi.
  • Odpowiedzialność za efektywną współpracę z dostawcami zewnętrznymi/agencjami/domami mediowymi/influencerami/R&D i innymi pokrewnymi.
  • Analiza potencjalnych klientów, rynku i konkurencji w celu dopasowania kampanii do potrzeb klientów.

Mile widziane

  • Kompetencje planowania i wdrożenia analityki oraz interpretacji danych.
  • Otwartość na korzystanie z nowinek technicznych, w tym sztucznej inteligencji.
  • Doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, w tym nieruchomości biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych.
  • Umiejętność skupienia się na działaniach dających wartość i optymalizacja pracy.
  • Znajomość kanałów marketingowych i umiejętność dostosowania treści.
  • Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów.
  • Samodzielność i wychodzenie z inicjatywą.
  • Silne zdolności operacyjne, wysoki poziom zaangażowania i dbałość o detale.
  • Doświadczenie w koordynacji pracy zewnętrznych dostawców.
  • Język angielski na poziomie B2 / C1.
  • Doświadczenie w tworzeniu treści – koordynowanie produkcji treści i ich recykling.
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej B2B na stanowisku związanym z planowaniem, tworzeniem i wdrażaniem lejków marketingowych oraz planowaniem treści.

Benefity

  • pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
  • pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój.
  • firmowa biblioteka
  • strefa relaksu
  • inicjatywy dobroczynne
  • dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie)
  • nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji, w połączeniu z możliwością pracy hybrydowej
  • Akademia ESG
  • opieka psychologiczna
  • spotkania integracyjne
  • prywatna opieka medyczna
  • zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem;
  • przyjazna atmosfera
  • owoce
  • kawa / herbata
  • szkolenia i kursy
  • opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity jasno określone ścieżki rozwoju, bogaty program szkoleń, miłą atmosferę
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Colliers Poland Sp. z o.o. Marketing Business Partner

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.