- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Marketing Business Partner
Marketing Business Partner

Marketing Business Partner
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Colliers Poland Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Raportowanie i analizowanie efektywności działań (wskaźnik konwersji lead-to-customer).
- Planowanie i wdrożenie analityki oraz ustanowienie KPI.
- Opracowywanie planu rocznego oraz budżetu marketingowego, zarządzanie budżetem i realizacją planów rocznych.
- Odpowiedzialność za efektywną współpracę z dostawcami zewnętrznymi/agencjami/domami mediowymi/influencerami/R&D i innymi pokrewnymi.
- Monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie zmian w celu optymalizacji działań.
- Współpraca z CDO (Chief Digital Officer): zarządzanie i realizacja transformacji cyfrowej w obszarze marketingu i komunikacji.
- Bliska współpraca z działem sprzedaży i współtworzenie wspólnych procesów.
- Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk w zespole.
- Analiza potencjalnych klientów, rynku i konkurencji w celu dopasowania kampanii do potrzeb klientów.
- Planowanie, zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu.
- Nadzorowanie realizacji KPI, optymalizacja działań oraz raportowanie.
- Planowanie treści w zakresie brandingu i PR.
- Planowanie treści pod różne Buyer Persony i kanały dotarcia.
- Tworzenie strategii marketingowej we współpracy z działami biznesowymi.
- Budowanie i wdrażanie lejków marketingowych (generujących SQL).
Wymagania
- Doświadczenie w koordynacji pracy zewnętrznych dostawców.
- Doświadczenie w tworzeniu treści – koordynowanie produkcji treści i ich recykling.
- Otwartość na korzystanie z nowinek technicznych, w tym sztucznej inteligencji.
- Umiejętność skupienia się na działaniach dających wartość i optymalizacja pracy.
- Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów.
- Kompetencje planowania i wdrożenia analityki oraz interpretacji danych.
- Język angielski na poziomie B2 / C1.
- Doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, w tym nieruchomości biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych.
- Samodzielność i wychodzenie z inicjatywą.
- Znajomość kanałów marketingowych i umiejętność dostosowania treści.
- Silne zdolności operacyjne, wysoki poziom zaangażowania i dbałość o detale.
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej B2B na stanowisku związanym z planowaniem, tworzeniem i wdrażaniem lejków marketingowych oraz planowaniem treści.
Benefity
- owoce
- dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie)
- inicjatywy dobroczynne
- zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem;
- nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji, w połączeniu z możliwością pracy hybrydowej
- prywatna opieka medyczna
- opieka psychologiczna
- kawa / herbata
- szkolenia i kursy
- przyjazna atmosfera
- strefa relaksu
- spotkania integracyjne
- opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity jasno określone ścieżki rozwoju, bogaty program szkoleń, miłą atmosferę
- pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
- Akademia ESG
- pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój.
- firmowa biblioteka
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.