- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Marketing Manager Centrum Handlowego
Marketing Manager Centrum Handlowego
Marketing Manager Centrum Handlowego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
HR Design Group
Podobne ogłoszenia
Opis
- Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym, mających na celu realizację wyznaczonych KPI.
- Zarządzanie bazą danych i rozwijanie programów lojalnościowych.
- Rozwijanie i koordynowanie wszystkich lokalnych działań i wydarzeń, związanych z prowadzeniem obiektu.
- Współpraca z międzynarodowym zespołem odnośnie do implementacji międzynarodowej strategii komunikacji dla grupy centrów będących w tej samej kategorii oraz wdrażanie korporacyjnych narzędzi i rozwiązań marketingowych.
- Współpraca z zewnętrznymi firmami PR oraz z agencją kreatywną.
- Wzmacnianie stosunków zewnętrznych i promowanie firmy w regionie.
- Regularna analiza informacji rynkowych, badanie trendów, tworzenie i realizacja badań dotyczących zachowań konsumentów/klientów centrum.
- Prowadzenie na pozycji lidera uzgodnionych projektów odnoszących się do całego portfela nieruchomości w Polsce, oraz projektów międzynarodowych.
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej (online oraz offline), w tym opracowanie planu marketingowego i komunikacyjnego dla funkcjonującego centrum handlowego.
- Ścisła współpraca z zespołem administracji centrum oraz zespołem marketingowym realizującym zadania w całym portfelu nieruchomości: umiejętność efektywnej komunikacji i transferu wiedzy, motywowania i rozwijania talentów w ramach zespołu.
Mile widziane
- Język angielski: bardzo dobry w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych, tworzeniu budżetów oraz budowania marki.
- Przedsiębiorczy i kreatywny sposób myślenia.
- Wysoko rozwinięte umiejętności: analityczne, negocjacyjne, komunikacyjne.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość marek handlowych oraz odzieżowych obecnych na rynku w Polsce.
- Doświadczenie pracy w centrum handlowym lub firmie zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży handlowej, idealnie w centrum handlowym lub firmie z obszaru nieruchomości.
- Doświadczenie w tematyce nieruchomości handlowych, promocji, prasy, PR i mediach.
- Silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zarządcze, umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym.
Benefity
- komputer do użytku prywatnego
- Prywatną opiekę medyczną.
- świętowanie urodzin
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- możliwość uzyskania uprawnień
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Stabilne, długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- owoce
- ubezpieczenie na życie
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- System bonusowy.
- elastyczny czas pracy
- napoje
- brak dress code’u
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- możliwość pracy zdalnej
- prywatna opieka medyczna
- jeden krótszy dzień pracy
- dofinansowanie nauki języków
- Kartę sportową.
- Inne dodatkowe benefity.
- bony żywieniowe
- parking dla pracowników
- dofinansowanie zajęć sportowych
- kawa / herbata
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.