- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Menadżer ds. rozwoju sprzedaży B2B
Menadżer ds. rozwoju sprzedaży B2B
Menadżer ds. rozwoju sprzedaży B2B
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Selsey Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Kierowanie działaniami zespołu B2B oraz jego rozbudowa, w tym ustalanie i monitorowanie realizacji wyznaczonych celów oraz rozwijanie umiejętności sprzedażowych zespołu.
- Monitorowanie, analiza działań i wyników sprzedażowych zespołu B2B oraz raportowanie działań do bezpośredniego przełożonego.
- Przygotowywanie ofert, kalkulacji i umów handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy.
- Identyfikowanie nowych obszarów i możliwości rozwoju biznesu na rynku polskim, inicjowanie działań oraz rekomendowanie rozwiązań.
- Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami B2B na rynku polskim.
- Koordynowanie realizacji umów w zakresie dostaw we współpracy z działem logistyki.
- Przygotowanie strategii ekspansji na rynki zagraniczne, rozpoczęcie i kontynuowanie działań sprzedażowych na nowych rynkach, w tym zbudowanie sieci kontaktów z kluczowymi klientami, adaptacja oferty produktowej do potrzeb rynków zagranicznych.
- Odpowiedzialność za realizację i przekraczanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Planowanie działań promocyjnych dla klientów oraz strategii komunikacji dla klientów B2B we współpracy z zespołem marketingu.
Mile widziane
- Posiadasz doświadczenie w zakresie prowadzenia negocjacji z klientami.
- Wyróżnia Cię skuteczność działania i orientacja na rezultaty.
- Jesteś dobry w budowaniu relacji z klientami.
- Potrafisz komunikować się z klientami w języku angielskim.
- Masz na swoim koncie sukcesy sprzedażowe, którymi możesz się pochwalić.
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B oraz potrafisz efektywnie zarządzać zespołem sprzedażowym.
- Doświadczenie w jednej z branż: meblarskiej, rtv agd, remont i budowa domu, wyposażenie wnętrz;
Benefity
- firmowa biblioteka
- Współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę umowy (umowa o pracę, B2B, zlecenia).
- brak dress code’u
- inicjatywy dobroczynne
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- Darmowe miejsca parkingowe.
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- możliwość pracy zdalnej
- Nielimitowany dostęp do kawy i herbaty w biurze, a także rabaty na pyszne napoje w naszym Showroom & Cafe.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, rabaty na zakupy produktów firmowych.
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni w biurze) lub całkowicie stacjonarnej w komfortowym, nowoczesnym biurowcu, w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
- parking dla pracowników
- dofinansowanie zajęć sportowych
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.