- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Menadżer ds. Zarzadzania Energią, Mediami oraz Projektami Strategicznymi
Menadżer ds. Zarzadzania Energią, Mediami oraz Projektami Strategicznymi
Menadżer ds. Zarzadzania Energią, Mediami oraz Projektami Strategicznymi
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Carrefour Polska Sp z o. o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Przeprowadzanie audytów energetycznych w celu zidentyfikowania obszarów, w których można oszczędzać energię.
- Śledzenie zużycia energii i oszczędności w czasie.
- Wdrażanie strategii i planów działania mających na celu zmniejszenie zużycia energii.
- Prowadzenie analiz rynkowych mających na celu pozyskanie najlepszych źródeł i dostawców energii.
- usług energetycznych i organami regulacyjnymi.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu osiągnięcia celów związanych z efektywnością energetyczną.
- Opracowywanie raportów i dokumentacji dotyczących zużycia energii oraz jego optymalizacji.
- Raportowanie KPI do grupy.
- Rozwijanie i utrzymywanie partnerstwa z dostawcami
- Bieżąca współpraca z jednostkami handlowymi (sklepami, galeriami) i wyjaśnianie odchyleń od przyjętych założeń.
- Kształcenie i szkolenie personelu w zakresie inicjatyw i najlepszych praktyk w zakresie efektywności energetycznej.
- Rekomendowanie i wdrażanie środków oszczędzania energii.
- Planowanie i koordynacja działań związanych z optymalizacją zużycia mediów z naciskiem na energię elektryczna i gaz w firmie.
- Analiza i monitorowanie zużycia energii w celu identyfikacji obszarów wymagających zmiany.
- Opracowywanie i wdrażanie planów i programów zarządzania energią.
- Zapewnienie zgodności z przepisami i normami w zakresie efektywności energetycznej.
- Identyfikacja i analiza danych i trendów dotyczących zużycia energii.
- Monitorowanie i wdrażanie zmian w systemie oświetlenia i wentylacji w celu zwiększenia efektywności energetycznej.
- Wdrażanie rozwiązań technologicznych mających na celu oszczędność energii.
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe (najlepiej budowalne).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość AutoCAD.
- Doświadczenie w zakresie zarzadzania i raportowania mediów.
- Udział w projektach optymalizacyjnych związanymi z oszczędnościami mediów.
- Mobilność na terenie całej Polski (wyjazdy służbowe kilka razy w miesiącu).
Benefity
- auto służbowe,
- ubezpieczenie na życie
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- dofinansowanie zajęć sportowych
- wyprawka dla dziecka
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie wypoczynku
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- bony towarowe
- dodatkowe świadczenia socjalne
- preferencyjne pożyczki
- kawa / herbata
- brak dress code’u
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad dwie dekady.
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- parking dla pracowników
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.