- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Menedżer ds. Relacji Instytucjonalnych
Menedżer ds. Relacji Instytucjonalnych

Menedżer ds. Relacji Instytucjonalnych
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

VIVE MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Podobne ogłoszenia
Opis
- Bieżące przygotowywanie raportów oraz rekomendacji w zakresie public affairs z uwzględnieniem zmian w przepisach prawa i warunków regulacyjnych.
- Dbałość o rzetelność i spójność stanowiska Grupy VIVE w komunikacji zewnętrznej.
- Ścisła współpraca z działami prawnymi, komunikacyjnymi, marketingowymi i innymi zespołami w celu realizacji programów informacyjnych dotyczących priorytetów politycznych oraz realizacja polityki i strategii ESG Grupy VIVE we współpracy z Menedżerem ESG.
- Monitorowanie, identyfikowanie i eliminacja ryzyk w tym ryzyk reputacyjnych zapewniając jednocześnie korzystne działanie organizacji.
- Współpraca z lobbystami, urzędnikami rządowymi/regulacyjnymi oraz z samorządami lokalnymi.
- Udział w konsultacjach publicznych, grupach roboczych i spotkaniach biznesowych.
- Reprezentowanie interesów VIVE GROUP poprzez bezpośrednią współpracę z decydentami, podmiotami branżowymi, ośrodkami analitycznymi i kluczowymi liderami opinii.
- Uczestnictwo w opracowaniu, weryfikacja i inicjowanie zmian w długofalowej strategii firmy, uwzględniającej uwarunkowania i trendy polityczno-regulacyjne.
- Proponowanie oraz opiniowanie rozwiązań legislacyjnych i regulacyjnych istotnych dla działalności spółki.
- Współpraca w tworzeniu i aktualizacji funkcjonujących w ramach Grupy VIVE strategii, polityk i regulaminów w oparciu o przepisy prawa i praktyki rynkowe oraz doradztwo wewnętrznym zespołom w zakresie implikacji polityki publicznej.
- Ścisła współpraca z Zarządem VIVE Group i raportowanie wyników bezpośrednio do Przełożonego i Zarządu.
- Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z interesariuszami zewnętrznymi oraz przedstawicielami Zarządów Grupy VIVE.
- Budowanie i prowadzenie sieci stowarzyszeń handlowych, partnerów branżowych, grup non-profit i innych interesariuszy w celu wspierania polityk, które pomogą stworzyć/utrzymać zorientowane na użytkownika środowisko i biznes w obszarze odpadów tekstylnych.
- Utrzymywanie kluczowych zasobów informacyjnych – takich jak bazy danych, biblioteki informacyjne, narzędzia do śledzenia ustawodawstwa.
- Zapewnienie ścisłego doradztwa dla Zarządu VIVE GROUP i wspieranie decyzji biznesowych w zakresie polityki publicznej oraz regulacji prawnych.
Wymagania
- Profesjonalnego wizerunku i wysokiej kultury osobistej.
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych; umiejętności formułowania konkretnych wiadomości oraz prowadzenia profesjonalnej korespondencji biznesowej; umiejętności utrzymywania relacji z różnymi interesariuszami i posiadania zdolności networkingowych.
- Prawa jazdy kategorii B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu).
- Samodzielnej organizacji pracy, zarządzanie priorytetami zadań; umiejętności koordynowania wielu projektów i zadań jednocześnie, sprawczości w działaniu.
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych.
- Wysokich standardów etycznych, znajomości zasad savoir - vivre w biznesie.
- Dyspozycyjności do pracy w biurze w Kielcach min 2 dni w tygodniu.
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana znajomość innych języków obcych).
- Szkolenia i certyfikaty z zakresu prawa administracyjnego i regulacji, CSR, negocjacji, mediacji, lobbingu.
- Wyższego wykształcenia z zakresu prawa, administracji, politologii lub pokrewnych kierunków.
- Umiejętności budowania relacji z interesariuszami.
- Zdolności do zachowania poufności w odniesieniu do wrażliwych informacji, lojalności w relacjach biznesowych.
Oferujemy
- Rozwój Twojego potencjału i talentów,
- Stabilne zatrudnienie w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej o ekologię w ramach umowy o pracę,
- ubezpieczenie na życie
- Współpracę w oparciu o wspólne wartości i możliwość rozwoju zawodowego w codziennej praktyce z doświadczonymi menedżerami,
- elastyczny czas pracy
- napoje
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie zajęć sportowych
- inicjatywy dobroczynne
- brak dress code’u
- Pracę w środowisku zarządczym i swobodę w samodzielnym koordynowaniu projektami,
- karty przedpłacone
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- program rekomendacji pracowników
- prywatna opieka medyczna
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- kawa / herbata
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
- Atrakcyjny i przejrzysty model wynagradzania oraz premiowania,
- firmowa biblioteka
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.