- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Menedżer / Menadżerka Rozwoju Biznesu
Menedżer / Menadżerka Rozwoju Biznesu
Menedżer / Menadżerka Rozwoju Biznesu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
NASK
Podobne ogłoszenia
Opis
- Sporządzanie ofert standardowych i ofert projektowych dla Klientów i prospektów;
- Udział w opracowywaniu strategii sprzedaży, przygotowywaniu planu działań sprzedażowych, opracowywaniu metod pracy w segmentach docelowych;
- Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży;
- Bezpośrednia sprzedaż usług NASK skierowanych do Klientów i prospektów w segmentach docelowych NASK w tym:
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych, trwałych relacji z Klientami;
- Aktywne poszukiwanie nowych Klientów;
- „Cross-selling” do Klientów NASK-PIB w szczególności sprzedaż dodatkowych produktów i usług ściślej wiążących Klienta z NASK-PIB;
- Kreowanie i rozpoznawanie potrzeb Klientów w obszarze usług cyberbezpieczeństwa i usług teleinformatycznych;
- Identyfikacja i wyszukiwanie szans rynkowych, w tym m.in. poszukiwanie nowych rynków docelowych NASK-PIB;
- Udział w opracowywaniu oferty produktowej i usługowej dla segmentów docelowych.
- Negocjowanie i przygotowywanie umów i aneksów dla Klientów i prospektów NASK.
- Monitorowanie zaawansowania i prawidłowości realizacji umów zgodnie z ich warunkami;
- Obsługa posprzedażna Klientów, w tym m.in. obsługa przedłużeń umów, obsługę wypowiedzeń umów, itp.;
Mile widziane
- Obsługa aplikacji biurowych;
- Gotowość do weryfikacji danych osobowych przez służby w celu uzyskania Poświadczenia Bezpieczeństwa Osobowego o klauzuli „Poufne”;
- Podstawowa, niekoniecznie potwierdzona doświadczeniem lub certyfikatami, wiedza techniczna z zakresu cyberbezpieczeństwa i teleinformatyki; Poziom znajomości technologii pozwalający na operacyjną współpracę z zespołami handlowymi, technicznymi zespołami rozwojowymi i technicznymi zespołami badawczymi;
- Język angielski w piśmie i mowie na poziomie umożliwiającym komunikację biznesową;
- Zaradność i samoorganizacja.
- Postawa entuzjastycznego handlowca;
- Umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji biznesowych dla menadżerów wysokiego stopnia;
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- Doświadczenie w sprzedaży usług teleinformatycznych; doświadczenie w sprzedaży usług cyberbezpieczeństwa będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność przekazania w przystępny sposób informacji o złożonych problemach technicznych i naukowych;
- Co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów (mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów sektora public);
- Zaawansowane umiejętności negocjacyjne;
- Umiejętność sporządzania raportów dotyczących wyników sprzedaży;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
Benefity
- owoce
- spotkania integracyjne
- fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny
- dofinansowanie nauki języków
- parking dla pracowników
- firmowa biblioteka
- ubezpieczenie na życie
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie wypoczynku
- brak dress code’u
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- kawa / herbata
- możliwość uzyskania uprawnień
- paczki świąteczne
- preferencyjne pożyczki
- dofinansowanie zajęć sportowych
- program rekomendacji pracowników
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.