- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Młodszy konsultant ds. obsługi pacjenta
Młodszy konsultant ds. obsługi pacjenta

Młodszy konsultant ds. obsługi pacjenta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Klinika Bocian
Podobne ogłoszenia
Opis
- Prowadzenie korespondencji z pacjentami: odpowiadanie na zapytania pacjentów za pomocą e-maila i innych kanałów komunikacji, dbając o jasność i profesjonalizm przekazu
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku kliniki: nawiązywanie trwałych relacji oraz dbałość o satysfakcję pacjentów
- Współpraca z zespołem: ścisłe współdziałanie z innymi działami kliniki w celu zapewnienia kompleksowej obsługi pacjentów
- Telefoniczna obsługa pacjentów: zapewnienie wysokiej jakości wsparcia telefonicznego, zgodnie z obowiązującymi standardami kliniki
Wymagania
- Znajomość j. angielskiego lub j. rosyjskiego i/lub j. ukraińskiego
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin (również w weekendy), w równoważnym systemie czasu pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, empatia
- Łatwość zdobywania wiedzy
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, poprawna dykcja, miły głos
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze godzin
- ubezpieczenie na życie
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w przyjaznym zespole
- prywatna opieka medyczna
- Szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie merytoryczne na dalszych etapach współpracy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Elastyczny grafik, praca zmianowa
- Pakiet świadczeń pracowniczych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa MultiSport, polisa na życie)
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.