- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Młodszy Specjalista ds. administracyjnego wsparcia projektów
Młodszy Specjalista ds. administracyjnego wsparcia projektów

Młodszy Specjalista ds. administracyjnego wsparcia projektów
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

KBJ S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Współdziałanie w przygotowywaniu ofert w przetargach
- Rzetelne i bieżące rejestrowanie czasu wykonanych prac w RCP
- Monitorowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych zgodnie z ustalonym grafikiem
- Inne zadania wskazane przez przełożonego.
- Uczestniczenie w szkoleniach dotyczących określonych produktów i rozwiązań w celu pozyskania i umocnienia szczegółowej znajomości oferty SAP oraz produktów własnych KBJ.
- Wsparcie Kierowników Projektów w realizacji bieżących zadań projektowych
- Obsługa systemu SAP, w tym rejestrowanie oraz modyfikacja projektów na podstawie wniosków oraz dokumentów formalnych, Kontraktu i Zleceń sprzedaży na podstawie wniosków oraz dokumentów formalnych, Zamówień na podstawie wniosków oraz dokumentów formalnych
- Realizacja zadań projektowych określonych przez Kierownika Projektu
- Analiza umów pod kątem wymagań administracyjnych
- Udział w spotkaniach projektowych.
- Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz monitorowanie terminowości realizacji zadań
- Bieżąca komunikacja z Klientem oraz zespołem projektowym
- Dokumentowanie prac zgodnie z przyjętymi standardami
- Raportowanie statusu projektów w zakresie działań administracyjnych
- Przestrzeganie obowiązujących w KBJ procedur RODO oraz realizacja zgodnie z regulacjami opisanymi w ramach umów przetwarzania; współpraca z Kierownikiem Projektu.
- Monitorowanie obiegu dokumentów formalnych w ramach wspieranych projektów
- Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentów do rozliczeń zrealizowanych zadań projektowych
- Uczestniczenie w szkoleniach wskazanych przez przełożonego dotyczących podniesienia kompetencji
Wymagania
- Doświadczenie w realizacji umów utrzymaniowych w segmencie IT
- Dobra komunikacja z interesariuszami projektu, umiejętność budowania relacji z osobami na wszystkich szczeblach organizacji
- Etyka; Wiarygodność; Lojalność; Bezstronność; Rzetelność
- Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Umiejętność pracy w zespole i środowisku rozproszonym oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Kultura osobista; Traktowanie wszystkich na równych zasadach; Tolerancja; Racjonalność; Skuteczne egzekwowanie polityk i norm firmy
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność oraz orientacja na zdefiniowane cele
- Otwartość na pomysły innych; Współpraca poprzez dzielenie się doświadczeniem; Gotowość do rozpoczynania zadań samodzielnie (bez wskazówek lidera); Wytrwałość/ orientacja na rezultaty; Elastyczność/zdolność do dostosowywania się; Otwartość na nowe podejścia i innowacje
- Znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń serwisowych (JIRA Service Desk)
- Studia wyższe (ekonomiczne, informatyczne, z zakresu zarządzania) lub w ich trakcie
- Doświadczenie w realizacji zadań administracyjnych
- Doświadczenie w obszarze IT, głównie w zakresie wsparcia oraz obsługi administracyjnej projektów informatycznych
- Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń serwisowych
- Budowanie zaufania; Odpowiedzialność; Praca zespołowa; Uczciwość i szczerość; Empatia i zdolność do doceniania innych; Zdolność do budowania pozytywnych relacji; Komunikacja/ umiejętność udzielania konstruktywnej opinii zwrotnej
- Troska o wizerunek firmy; Profesjonalizm w relacjach zawodowych; Dokładność w wykonywaniu zadań; Kompetentność zawodowa; Działanie zgodnie z ustalonymi standardami
- Myślenie kategoriami Klienta; Praca zespołowa; Dokładność i terminowość; Efektywna i rzetelna komunikacja; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji; Współpraca z Klientem.
- Doświadczenie w obsłudze systemu SAP
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Benefity
- Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub B2B
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- prywatna opieka medyczna
- Pakiet socjalny obejmujący m.in.: prywatą opiekę medyczną, pakiet rekreacyjny (Multisport), grupowe ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- Dostęp do bazy wiedzy i szkoleń SAP
- spotkania integracyjne
- ubezpieczenie na życie
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Udział w projektach dla prestiżowych firm i instytucji w Polsce i za granicą
- Certyfikację SAP
- program rekomendacji pracowników
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.