12.02.2025

Młodszy Specjalista ds. administracyjnego wsparcia projektów

logo
KBJ S.A.

Młodszy Specjalista ds. administracyjnego wsparcia projektów

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Obozowa 57, Warszawa, mazowieckie
  • Niewymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Współdziałanie w przygotowywaniu ofert w przetargach
  • Rzetelne i bieżące rejestrowanie czasu wykonanych prac w RCP
  • Monitorowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych zgodnie z ustalonym grafikiem
  • Inne zadania wskazane przez przełożonego.
  • Uczestniczenie w szkoleniach dotyczących określonych produktów i rozwiązań w celu pozyskania i umocnienia szczegółowej znajomości oferty SAP oraz produktów własnych KBJ.
  • Wsparcie Kierowników Projektów w realizacji bieżących zadań projektowych
  • Obsługa systemu SAP, w tym rejestrowanie oraz modyfikacja projektów na podstawie wniosków oraz dokumentów formalnych, Kontraktu i Zleceń sprzedaży na podstawie wniosków oraz dokumentów formalnych, Zamówień na podstawie wniosków oraz dokumentów formalnych
  • Realizacja zadań projektowych określonych przez Kierownika Projektu
  • Analiza umów pod kątem wymagań administracyjnych
  • Udział w spotkaniach projektowych.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz monitorowanie terminowości realizacji zadań
  • Bieżąca komunikacja z Klientem oraz zespołem projektowym
  • Dokumentowanie prac zgodnie z przyjętymi standardami
  • Raportowanie statusu projektów w zakresie działań administracyjnych
  • Przestrzeganie obowiązujących w KBJ procedur RODO oraz realizacja zgodnie z regulacjami opisanymi w ramach umów przetwarzania; współpraca z Kierownikiem Projektu.
  • Monitorowanie obiegu dokumentów formalnych w ramach wspieranych projektów
  • Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentów do rozliczeń zrealizowanych zadań projektowych
  • Uczestniczenie w szkoleniach wskazanych przez przełożonego dotyczących podniesienia kompetencji

Wymagania

  • Doświadczenie w realizacji umów utrzymaniowych w segmencie IT
  • Dobra komunikacja z interesariuszami projektu, umiejętność budowania relacji z osobami na wszystkich szczeblach organizacji
  • Etyka; Wiarygodność; Lojalność; Bezstronność; Rzetelność
  • Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • Umiejętność pracy w zespole i środowisku rozproszonym oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Kultura osobista; Traktowanie wszystkich na równych zasadach; Tolerancja; Racjonalność; Skuteczne egzekwowanie polityk i norm firmy
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność oraz orientacja na zdefiniowane cele
  • Otwartość na pomysły innych; Współpraca poprzez dzielenie się doświadczeniem; Gotowość do rozpoczynania zadań samodzielnie (bez wskazówek lidera); Wytrwałość/ orientacja na rezultaty; Elastyczność/zdolność do dostosowywania się; Otwartość na nowe podejścia i innowacje
  • Znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń serwisowych (JIRA Service Desk)
  • Studia wyższe (ekonomiczne, informatyczne, z zakresu zarządzania) lub w ich trakcie
  • Doświadczenie w realizacji zadań administracyjnych
  • Doświadczenie w obszarze IT, głównie w zakresie wsparcia oraz obsługi administracyjnej projektów informatycznych
  • Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń serwisowych
  • Budowanie zaufania; Odpowiedzialność; Praca zespołowa; Uczciwość i szczerość; Empatia i zdolność do doceniania innych; Zdolność do budowania pozytywnych relacji; Komunikacja/ umiejętność udzielania konstruktywnej opinii zwrotnej
  • Troska o wizerunek firmy; Profesjonalizm w relacjach zawodowych; Dokładność w wykonywaniu zadań; Kompetentność zawodowa; Działanie zgodnie z ustalonymi standardami
  • Myślenie kategoriami Klienta; Praca zespołowa; Dokładność i terminowość; Efektywna i rzetelna komunikacja; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji; Współpraca z Klientem.
  • Doświadczenie w obsłudze systemu SAP
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

Benefity

  • Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub B2B
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • prywatna opieka medyczna
  • Pakiet socjalny obejmujący m.in.: prywatą opiekę medyczną, pakiet rekreacyjny (Multisport), grupowe ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • Dostęp do bazy wiedzy i szkoleń SAP
  • spotkania integracyjne
  • ubezpieczenie na życie
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Udział w projektach dla prestiżowych firm i instytucji w Polsce i za granicą
  • Certyfikację SAP
  • program rekomendacji pracowników
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
KBJ S.A. Młodszy Specjalista ds. administracyjnego wsparcia projektów

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: KBJ S.A. z siedzibą w: ul. ul. Obozowa, 01-161, Warszawa, Polska, 01-161, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.