- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

LeasingTeam Professional
Podobne ogłoszenia
Opis
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych w ramach infolinii dla klientów.
- Wykonywanie zadań administracyjno-biurowych związanych z obsługą umów po zawarciu transakcji – kredytów, pożyczek, leasingu oraz wynajmu samochodów.
- Utrzymywanie kontaktu z klientami drogą mailową i pisemną.
- Zarządzanie dokumentacją w systemie e-Archiwum.
- Archiwizacja oryginalnych dokumentów dotyczących transakcji finansowych (kredytowych, pożyczkowych, leasingowych).
- Przygotowywanie korespondencji do klientów w związku z zakończonymi procesami posprzedażowymi.
- Wprowadzanie zmian posprzedażowych do systemu CRM oraz ich raportowanie.
Wymagania
- Umiejętność empatycznego podejścia do klienta oraz gotowość do aktywnego rozwiązywania jego problemów.
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji.
- Znajomość programu Excel na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
- Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, Call Centre lub w sektorach finansowym, bankowym bądź ubezpieczeniowym.
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w stałych godzinach biurowych tj. 9:00 –17:00 od poniedziałku do piątku.
- Elastyczny model pracy – możliwość pracy w systemie hybrydowym, łączącym pracę z biura, które znajduje się w dzielnicy Mokotów z pracą zdalną.
- Stopniowe, profesjonalne wprowadzenie do pracy pod opieką doświadczonych specjalistów, którzy wspierają na każdym etapie nauki.
- PRACĘ OD ZARAZ!
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.