- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Młodszy specjalista działu obsługi klienta
Młodszy specjalista działu obsługi klienta
Młodszy specjalista działu obsługi klienta
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
LeasingTeam Professional
Podobne ogłoszenia
Opis
- Raportowanie zmian posprzedażowych w CRM;
- Prace administracyjno-biurowe związane z obsługą posprzedażną umów kredytowych, pożyczkowych, leasingowych, umów najmu samochodów;
- Archiwizacja oryginalnych dokumentów transakcji kredytowych/pożyczkowych/leasingowych.
- Bieżąca obsługa połączeń telefonicznych przychodzących - infolinia dla klientów;
- Obsługa e-Archiwum;
- Przygotowywanie korespondencji do klientów w związku ze zrealizowanymi transakcjami posprzedażowymi;
- Kontakty pisemne, mailowe z klientem;
Mile widziane
- Cierpliwość i empatia w stosunku do klientów, gotowość do rozwiązywania ich problemów;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta lub call center z sektora bankowego, finansowego, ubezpieczeniowego);
- Znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym;
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
Benefity
- Pracę w godzinach 9:00-17:00, od poniedziałku do piątku;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pracę w trybie hybrydowym;
- Stopniowe wdrażanie do pracy pod kierownictwem doświadczonych specjalistów.
- Pracę na pełen etat;
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.