To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Wakacje.pl
Podobne ogłoszenia
Opis
- Bieżąca praca w zakresie obsługi rezerwacji turystycznych (informowanie o godzinach wylotu, dopłat, zmianach na rezerwacjach wycieczek),
- Monitorowanie satysfakcji klientów i podejmowanie działań naprawczych w przypadku negatywnych doświadczeń.
- Dosprzedaż usług dodatkowych, poprawiających komfort wypoczynku klienta,
- Rozwiązywanie bieżących wyzwań, ale także budowanie trwałych relacji z klientami poprzez indywidualne podejście i proaktywne wsparcie,
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, zarówno telefonicznie (połączenia przychodzące, wychodzące), jak i mailowe,
Mile widziane
- Wykształcenie średnie - warunek konieczny,
- Zdolność do efektywnej współpracy z innymi oraz budowania pozytywnych relacji w zespole,
- Doświadczenie w obsłudze klienta związanym z branżą turystyczną,
- Punktualność i regularność w wykonywaniu obowiązków,
- Niekaralność - warunek konieczny,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjnych.
- Realizacja min. 130h/miesiąc, a w okresie maj-wrzesień min. 160h/miesiąc oraz gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym: pn-niedz. oraz święta - (8:00-16:00 i 15:00-23:00), przy czym w okresie maj-wrzesień godziny pracy szacują się następująco: 07:00-23:30, uwzględniając system dwuzmianowy (07:00-15:00 i 15:30-23:30),
- Umiejętność skutecznego działania w wymagających sytuacjach oraz dbałość o wysoki poziom kultury osobistej,
- Roczne doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
- Znajomość systemów Touroperatorów.
- Silne nastawienie na cele oraz konsekwentna ich realizacja
Benefity
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- • Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
- • Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
- • Wsparcie i mentoring – nasi doświadczeni menadżerowie i konsultanci pomogą Ci rozwinąć skrzydła,
- • Premię za efektywność w wysokości do 1600 zł brutto miesięcznie, uzależnioną od realizacji celów. Wysokość premii zależy zarówno od sezonu turystycznego, jak i Twojego zaangażowania. Szczegółowe zasady systemu premiowego przedstawimy podczas szkolenia,
- • Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
- • Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Allianz), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile (dofinansowanie do pakietów – warunek: minimum 6 miesięcy stażu pracy),
- Bezpieczeństwo i komfort pracy:
- gry wideo w pracy
- • Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
- Dołącz do nas, bo #wakacjeToMy!
- • Możliwość negocjowania warunków zatrudnienia,
- Sprawczość i zwinność biznesowa:
- napoje
- •Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- • Możliwość podejmowania samodzielnej decyzji i wpływu na realizowane zadania.
- • Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej Mindgram,
- • Podstawową stawkę wynagrodzenia przy Umowie cywilnoprawnej w wysokości 31,00 zł. brutto za godzinę,
- • Zatrudnienie na poziomie stanowiska adekwatnym do stopnia zaawansowania kompetencji.
- All inclusive dla Pracownika:
- • Swobodny dress code.
- kawa / herbata
- prywatna opieka medyczna
- Rozwój w ramach organizacji:
- • Zatrudnienie w oparciu o Umowę cywilnoprawną (umowę zlecenie),
- ubezpieczenie na życie
- • Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: Instagram, LinkedIn, Tiktok, Facebook,
- • Przejrzysta ścieżka awansu umożliwiająca podnoszenie kwalifikacji oraz przechodzenie na wyższe stanowiska zarówno pionowo, jak i poziomo,
- • Aktywne uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem produktów i usług (w tym także współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji innych inicjatyw).
- spotkania integracyjne