- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Helpdesk
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Helpdesk

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Helpdesk
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

CYBER_FOLKS SPÓŁKA AKCYJNA
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zakup sprzętu IT – będziesz mieć realny wpływ na nasze narzędzia pracy
- Instalacja oraz utrzymywanie systemów operacyjnych Windows, Linux, MacOS oraz aplikacji biurowych
- Prowadzenie, rozwój i archiwizacja dokumentacji
- Zarządzanie i aktualizowanie zasobów IT (sprzęt, oprogramowanie) zgodnie z wytycznymi zespołu Helpdesk
- Wsparcie pracowników w codziennej obsłudze IT i sprzętu
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami sprzętu i wsparciem technicznym
- Zarządzanie dostępami i uprawnieniami do aplikacji wewnętrznych
- Czynne zaangażowanie w rozbudowanie infrastruktury wewnętrznej IT
- Monitorowanie i raportowanie usterek urządzeń sieciowych
Wymagania
- Dobra znajomość oprogramowania biurowego, np. pakietu Office
- Znajomość sprzętu firmy Dell/Lenovo
- Prawo jazdy kategorii B
- Wiedza techniczna - znasz budowę i działanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
- Komunikatywność i odpowiedzialność – jesteś osobą, na którą zawsze można liczyć
- Zaangażowanie w codzienną pracę – doceniamy osoby, które aktywnie angażują się w rozwój swoich zadań
- Zainteresowanie zagadnieniami z obszaru Cyberbezpieczeństwa
- Język angielski na poziomie B2 – wystarczający do efektywnej współpracy w zespole
- Podstawowa znajomości zagadnień serwerowych i sieciowych
- Poczucie humoru i kreatywność – jeśli masz zapał do rozwiązywania problemów w nietypowy sposób i potrafisz wprowadzić pozytywną atmosferę w zespole, będziesz idealnym uzupełnieniem naszej ekipy! 😊
- Znajomość JIRA
- Umiejętność świadczenia pomocy zdalnej - potrafisz szybko i skutecznie rozwiązywać problemy na odległość
- Umiejętność pracy w zespole – jesteś graczem zespołowym
- Otwartość na rozwój – chętnie uczysz się nowych rzeczy i poszerzasz kompetencje
- Podstawowa znajomość Active Directory/ M365
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych, przede wszystkim systemu Windows 11 i Linux Ubuntu, które będą Twoimi codziennymi narzędziami
Benefity
- Dzień wolny z okazji Twoich urodzin
- Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
- System kafeteryjny
- świętowanie urodzin
- ubezpieczenie na życie
- kawa / herbata
- brak dress code’u
- Prywatną opiekę medyczną
- Program motywacyjny oparty o akcje Spółki
- Kurs języka obcego
- dofinansowanie nauki języków
- Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe
- Kartę Benefit Systems — Multisport
- Dofinansowanie lunchu podczas pracy w biurze
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.