logo
Od zaraz
Nowe
18.10.2024

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

logo
EMPLO sp. z o.o.

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Umowa zlecenie:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Dzielna 60, Warszawa, Polska
  • Niewymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami – Twoje zaangażowanie wpłynie na satysfakcję naszych klientów.
  • Weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów biznesowych – będziesz odpowiadać na różne zapytania, rozpoznawać ich typ i szukać najlepszych rozwiązań.
  • Nadzór i prowadzenie korespondencji z Klientami – utrzymywanie stałego kontaktu i bieżące informowanie o postępach.
  • Wspieranie procesów wdrożeniowych – aktywne uczestnictwo w działaniach wdrożeniowych oraz dbanie o właściwe funkcjonowanie rozwiązań.
  • Współpraca z zespołem testerów i programistów – bliska kooperacja z innymi działami w celu jak najszybszego rozwiązywania problemów.
  • Przygotowywanie materiałów do bazy wiedzy o EMPLO – tworzenie i aktualizacja dokumentacji, która będzie służyć jako wsparcie dla klientów i zespołu wewnętrznego.

Mile widziane

  • Komunikatywność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji – pierwsza linia kontaktu z klientem to kluczowy moment budowania zaufania.
  • Inicjatywa, sumienność i dokładność – cenimy osoby, które potrafią działać samodzielnie i precyzyjnie podchodzą do zadań.
  • Kreatywność, samodzielność i efektywne zarządzanie czasem – zależy nam na osobach, które potrafią znaleźć niestandardowe rozwiązania i sprawnie organizują swoją pracę.
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm – komunikacja z klientami biznesowymi wymaga nienagannego stylu oraz umiejętności dostosowania się do ich potrzeb.
  • Dobra znajomość MS Office i narzędzi do zarządzania zgłoszeniami – praca z narzędziami ułatwiającymi rozwiązywanie problemów to nasza codzienność.
  • Zorientowanie na wysoką jakość rozwiązań – dążymy do perfekcji, dlatego ważne jest efektywne i dokładne rozwiązywanie zgłoszeń.
  • Szybkie przyswajanie wiedzy – nasza platforma jest dynamiczna, dlatego cenimy zdolność do szybkiego uczenia się o systemie i procesach klientów.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową – troszczymy się o Twoje zdrowie i kondycję.
  • Ciekawe środowisko pracy w branży IT – dołącz do zespołu, który pracuje nad nowoczesnymi rozwiązaniami dla firm.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie – adekwatne do Twoich umiejętności, doświadczenia i zaangażowania.
  • Wsparcie doświadczonego zespołu – możesz liczyć na pomoc i wiedzę kolegów, gdy tylko tego potrzebujesz.
  • Budżet rozwojowy – umożliwiamy udział w konferencjach i szkoleniach, abyś stale rozwijał/ła swoje kompetencje.
  • Wieczory integracyjne – spotkania, wyjazdy firmowe, wieczory planszówkowe i filmowe.
  • Duży wpływ na sposób pracy i realizacji zadań – doceniamy Twoje pomysły i dajemy Ci przestrzeń do działania.
  • elastyczny czas pracy
  • Nowoczesne biuro – komfortowe miejsce pracy z pozytywną atmosferą.
  • spotkania integracyjne
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
EMPLO sp. z o.o. Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.