To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
13.03.2025

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)​

logo
Wakacje.pl

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)​

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Umowa zlecenie:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. aleja Grunwaldzka 413, Gdańsk, pomorskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • - Wsparcie Klientów w zakresie rezerwacji turystycznych, w tym informowanie o godzinach wylotu, dopłatach i zmianach w rezerwacjach zarówno telefonicznie (połączenia przychodzące, wychodzące) jak i mailowe,
  • - Dosprzedaż usług dodatkowych, które dodatkowo zapewnią komfort wypoczynku Klientów,
  • - Badanie satysfakcji Klientów i podejmowanie działań naprawczych w razie negatywnych doświadczeń.

Wymagania

  • - Realizacji minimum 130h/miesiąc, a w okresie maj-wrzesień 160h/miesiąc a także gotowości do pracy w systemie zmianowym obejmującym weekendy i święta. Nasze godziny pracy to standardowo 8:00-16:00 i 15:00-23:00, a w okresie maj-wrzesień 7:00-15:00 i 15:30-23:30,
  • - Doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
  • - Wykształcenia min. średniego i bycia osobą niekaraną.
  • - Umiejętności efektywnej pracy z komputerem,
  • - Ciekawości i otwartości na poszukiwanie rozwiązań, wspierających budowanie trwałych relacji z Klientami poprzez indywidualne podejście,
  • - Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w tym pewności siebie w prowadzeniu rozmów telefonicznych na najwyższym poziomie,
  • - Znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym np. j. angielski lub j. niemiecki.
  • - Doświadczenie w branży turystycznej,

Oferujemy

  • - Możliwość podejmowania samodzielnych decyzji i wpływ na realizowane zadania.
  • - Premię za efektywność w wysokości do 1600 zł. Brutto miesięcznie, uzależnioną od realizacji celów. Wysokość premii zależy zarówno od sezonu turystycznego, jak i Twojego zaangażowania,
  • - Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: Instagram, LinkedIn, Tiktok, Facebook,
  • - Aby wspierać Twój rozwój w naszym zespole, oferujemy 11-dniowe płatne szkolenie wdrożeniowe w naszym biurze w Gdańsku. - Szkolenie jest obowiązkowe i ma na celu zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi oraz ofertą.
  • - Aktywne uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem produktów i usług w tym także współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji innych inicjatyw.
  • - Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
  • Sprawczość i zwinność biznesowa:
  • - Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
  • Dołącz do nas, bo #wakacjeToMy!
  • All inclusive dla Pracownika:
  • Bezpieczeństwo i komfort pracy:
  • - Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
  • Rozwój w ramach organizacji:
  • - Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
  • - Wsparcie doświadczonych Managerów i Konsultantów w codziennej pracy,
  • - Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
  • - Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej,
  • - Przejrzysta ścieżka awansu umożliwiająca podnoszenie kwalifikacji,
  • - Zatrudnienie w oparciu o Umowę Cywilnoprawną (zlecenie) w tym stawkę podstawową w wysokości 33,2​0 zł/h brutto,
  • - Swobodny dress code.
  • - Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta)​​, karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile (dofinansowanie do pakietów – warunek: minimum 6 miesięcy stażu pracy),

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.