To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta (Call Center)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Wakacje.pl
Podobne ogłoszenia
Opis
- - Wsparcie Klientów w zakresie rezerwacji turystycznych, w tym informowanie o godzinach wylotu, dopłatach i zmianach w rezerwacjach zarówno telefonicznie (połączenia przychodzące, wychodzące) jak i mailowe,
- - Dosprzedaż usług dodatkowych, które dodatkowo zapewnią komfort wypoczynku Klientów,
- - Badanie satysfakcji Klientów i podejmowanie działań naprawczych w razie negatywnych doświadczeń.
Wymagania
- - Realizacji minimum 130h/miesiąc, a w okresie maj-wrzesień 160h/miesiąc a także gotowości do pracy w systemie zmianowym obejmującym weekendy i święta. Nasze godziny pracy to standardowo 8:00-16:00 i 15:00-23:00, a w okresie maj-wrzesień 7:00-15:00 i 15:30-23:30,
- - Doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
- - Wykształcenia min. średniego i bycia osobą niekaraną.
- - Umiejętności efektywnej pracy z komputerem,
- - Ciekawości i otwartości na poszukiwanie rozwiązań, wspierających budowanie trwałych relacji z Klientami poprzez indywidualne podejście,
- - Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w tym pewności siebie w prowadzeniu rozmów telefonicznych na najwyższym poziomie,
- - Znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym np. j. angielski lub j. niemiecki.
- - Doświadczenie w branży turystycznej,
Oferujemy
- - Możliwość podejmowania samodzielnych decyzji i wpływ na realizowane zadania.
- - Premię za efektywność w wysokości do 1600 zł. Brutto miesięcznie, uzależnioną od realizacji celów. Wysokość premii zależy zarówno od sezonu turystycznego, jak i Twojego zaangażowania,
- - Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: Instagram, LinkedIn, Tiktok, Facebook,
- - Aby wspierać Twój rozwój w naszym zespole, oferujemy 11-dniowe płatne szkolenie wdrożeniowe w naszym biurze w Gdańsku. - Szkolenie jest obowiązkowe i ma na celu zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi oraz ofertą.
- - Aktywne uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem produktów i usług w tym także współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji innych inicjatyw.
- - Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
- Sprawczość i zwinność biznesowa:
- - Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
- Dołącz do nas, bo #wakacjeToMy!
- All inclusive dla Pracownika:
- Bezpieczeństwo i komfort pracy:
- - Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
- Rozwój w ramach organizacji:
- - Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
- - Wsparcie doświadczonych Managerów i Konsultantów w codziennej pracy,
- - Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
- - Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej,
- - Przejrzysta ścieżka awansu umożliwiająca podnoszenie kwalifikacji,
- - Zatrudnienie w oparciu o Umowę Cywilnoprawną (zlecenie) w tym stawkę podstawową w wysokości 33,20 zł/h brutto,
- - Swobodny dress code.
- - Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile (dofinansowanie do pakietów – warunek: minimum 6 miesięcy stażu pracy),