To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Naczelnik Wydziału Inwestycji
Naczelnik Wydziału Inwestycji
Naczelnik Wydziału Inwestycji
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
URZĄD MIASTA GDYNI
Opis
- sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji i wykonawstwa zadań inwestycyjnych wydziału, w tym przekazywanie do Wydziału Środowiska informacji o zrealizowanych inwestycjach ujętych w planach gospodarowania wodami w obszarach dorzeczy i planach zarządzania ryzykiem powodziowym
- współpraca przy opracowaniu strategii rozwoju miasta
- przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zleconych przez Prezydenta Miasta Gdyni, nadzór nad prowadzonymi negocjacjami, ustaleniami projektowymi, ekspertyzami i opracowaniami geodezyjnymi oraz zatwierdzanie wyłonionych w postępowaniu wykonawców prac projektowych i inwestycyjnych
- wsparcie merytoryczne inwestycji dotyczących nieruchomości zarządzanych przez Gminę Miasta Gdyni
- pozyskiwanie funduszy, w tym unijnych, na inwestycje prowadzone przez Gminę Miasta Gdyni
- wykonywanie czynności i obowiązków w zakresie przygotowywania wieloletnich planów inwestycyjnych
- kierowanie pracą podległego Wydziału Inwestycji i odpowiedzialność w zakresie organizowania i nadzorowania zadań wynikających z właściwych przepisów prawa, uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta Miasta Gdyni, zgodnie z obowiązującymi standardami, harmonogramami i przewidzianym budżetem
- współdziałanie z wojewódzkimi, samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, z lokalnymi inicjatywami mieszkańców oraz z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Gdyni w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych w całości lub w części ze środków budżetu województwa, gminy
Mile widziane
- umiejętności: budowania zespołu, zarządzania projektami, planowania strategicznego, skuteczność w realizacji działań, znajomość obsługi pakietu Office 365
- 5 lat stażu pracy, w tym 1 rok na kierowniczym stanowisku związanym z realizacją procesu budowlanego doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie lub innych jednostkach sektora finansów publicznych
- wykształcenie techniczne, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- nieposzlakowana opinia
- kompetencje: otwartość na współpracę i zmianę, odporność na stres
- obywatelstwo polskie
- znajomość przepisów i ustaw: Prawo budowlane i rozporządzeń pokrewnych, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym i powiatowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego
Benefity
- dodatkowe świadczenia socjalne
- przyjazny onboarding – wsparcie na etapie wdrożenia do pracy
- indywidualny program rozwoju zawodowego (m. in. szkolenia, dofinansowanie do studiów); dodatek stażowy od 5% do 20%
- pakiet świadczeń socjalnych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- umowa o pracę
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka); dodatek lojalnościowy
- dodatek funkcyjny
- dofinansowanie do studiów
- trzynastka