Od zaraz
28.01.2025

Office Manager / Asystentka Zarządu

logo
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o.

Office Manager / Asystentka Zarządu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Umowa zlecenie:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Kraków, małopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Wsparcie administracyjne - organizacja dokumentacji, koordynacja kalendarzy oraz bieżące wsparcie w codziennych wyzwaniach, raportowanie frekwencji i urlopów.
  • Zarządzanie komunikacją, korespondencją i dokumentacją w sposób, który zapewnia ich płynny przepływ oraz dostępność, dbając o sprawną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy.
  • Zarządzanie flotą firmy, koordynowanie terminów, umów, obsługa kart paliwowych.
  • Zapewnianie komfortu dzięki doskonałej organizacji zakupów - niezbędnych materiałów biurowych i spożywczych, tak aby biuro zawsze było miejscem, gdzie niczego nie brakuje, od papieru do drukarki po ulubione przekąski.
  • Obsługa recepcji i Biura Zarządu, w tym agendy spotkań wewnętrznych i biznesowych, przyjmowanie i umawianie wizyt, organizacja podróży służbowych, realizacja zleconych zadań.
  • Zapewnianie harmonii w biurze poprzez przyjazną atmosferę, organizację przestrzeni oraz estetyczny wygląd biura.
  • Organizacja obsługi biurowej i zarządzanie budżetem biurowym – planowanie i monitoring wydatków związanych z funkcjonowaniem biura, współpraca z Administratorem budynku i ochroną.
  • Współpraca w zakresie realizowanych zadań z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Budowanie relacji z dostawcami jako ambasador kultury firmy – nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z zaufanymi dostawcami, zapewniając sprawną realizację zamówień i usług, które wspierają codzienną pracę zespołu.

Wymagania

  • Umiejętność analitycznego i pragmatycznego myślenia.
  • Konstruktywne i aktywne podejście do wyzwań.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie).
  • Znajomość Inewi lub pokrewnych.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, Teams.
  • Umiejętność planowania swojej pracy w oparciu o priorytety.
  • Podzielanie wartości kultury i wartości firmy.
  • Wysoki poziom kultury osobistej, tolerancja, akceptacja różnorodności, postawa prospołeczna, szczególna wrażliwość na prawa i specyfikę grup słabszych.
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Skrupulatność i dokładność w działaniu.
  • Pozytywne podejście do pracy i współpracy.

Benefity

  • Możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i długoterminową współpracę
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
  • prywatna opieka medyczna
  • Realizację interesujących projektów, samodzielność
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Dofinansowanie prywatnej opieki zdrowotnej
  • spotkania integracyjne
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • firmowa biblioteka
  • kawa / herbata
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • brak dress code’u
  • Budżet szkoleniowy na rozwój i szkolenia zawodowe
  • dofinansowanie zajęć sportowych
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o. Office Manager / Asystentka Zarządu

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o. z siedzibą w: ul. ul. Armii Krajowej, 30-150, Kraków, Polska, 30-150, Kraków, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.