- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Office Manager / Asystentka Zarządu
Office Manager / Asystentka Zarządu

Office Manager / Asystentka Zarządu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Wsparcie administracyjne - organizacja dokumentacji, koordynacja kalendarzy oraz bieżące wsparcie w codziennych wyzwaniach, raportowanie frekwencji i urlopów.
- Zarządzanie komunikacją, korespondencją i dokumentacją w sposób, który zapewnia ich płynny przepływ oraz dostępność, dbając o sprawną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy.
- Zarządzanie flotą firmy, koordynowanie terminów, umów, obsługa kart paliwowych.
- Zapewnianie komfortu dzięki doskonałej organizacji zakupów - niezbędnych materiałów biurowych i spożywczych, tak aby biuro zawsze było miejscem, gdzie niczego nie brakuje, od papieru do drukarki po ulubione przekąski.
- Obsługa recepcji i Biura Zarządu, w tym agendy spotkań wewnętrznych i biznesowych, przyjmowanie i umawianie wizyt, organizacja podróży służbowych, realizacja zleconych zadań.
- Zapewnianie harmonii w biurze poprzez przyjazną atmosferę, organizację przestrzeni oraz estetyczny wygląd biura.
- Organizacja obsługi biurowej i zarządzanie budżetem biurowym – planowanie i monitoring wydatków związanych z funkcjonowaniem biura, współpraca z Administratorem budynku i ochroną.
- Współpraca w zakresie realizowanych zadań z innymi komórkami organizacyjnymi.
- Budowanie relacji z dostawcami jako ambasador kultury firmy – nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z zaufanymi dostawcami, zapewniając sprawną realizację zamówień i usług, które wspierają codzienną pracę zespołu.
Wymagania
- Umiejętność analitycznego i pragmatycznego myślenia.
- Konstruktywne i aktywne podejście do wyzwań.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie).
- Znajomość Inewi lub pokrewnych.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, Teams.
- Umiejętność planowania swojej pracy w oparciu o priorytety.
- Podzielanie wartości kultury i wartości firmy.
- Wysoki poziom kultury osobistej, tolerancja, akceptacja różnorodności, postawa prospołeczna, szczególna wrażliwość na prawa i specyfikę grup słabszych.
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Skrupulatność i dokładność w działaniu.
- Pozytywne podejście do pracy i współpracy.
Benefity
- Możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej
- Atrakcyjne wynagrodzenie i długoterminową współpracę
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- prywatna opieka medyczna
- Realizację interesujących projektów, samodzielność
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Dofinansowanie prywatnej opieki zdrowotnej
- spotkania integracyjne
- Dofinansowanie karty Multisport
- firmowa biblioteka
- kawa / herbata
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- elastyczny czas pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- brak dress code’u
- Budżet szkoleniowy na rozwój i szkolenia zawodowe
- dofinansowanie zajęć sportowych
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.