- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Payroll & HR Administration Specialist
Payroll & HR Administration Specialist

Payroll & HR Administration Specialist
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Devire Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
- Przygotowywanie i prowadzenie procesu naliczania wynagrodzeń oraz składek, sporządzanie listy płac,
- Dbanie o zgodność dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
- Przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych,
- Koordynacja procesu zbierania danych kadrowo - płacowych,
- Wsparcie w bieżących i cyklicznych zadaniach kadrowo-płacowych oraz administracyjnych,
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dbanie o ich poprawność,
- Aktywne wsparcie pracowników w kwestiach administracyjnych i kadrowo-płacowych.
- Zatwierdzanie badań lekarskich i szkoleń BHP,
Wymagania
- Podejście "hands on" - aktywne działanie i skupienie na celach,
- Doświadczenie w administracji kadrowej i payrollu – min. 1 rok,
- Znajomość języka angielskiego - min. B1,
- Znajomość podstaw prawa pracy i zagadnień kadrowo-płacowych,
- Chęć dalszego rozwoju i poszerzania kompetencji.
- Samodzielność, odpowiedzialność i gotowość do pracy zadaniowej, również pod presją czasu,
Oferujemy
- Pełne wsparcie na etapie wdrożenia,
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Pełen pakiet benefitów (pakiet medyczny, multisport, kursy językowe),
- Rzeczywiste możliwości rozwoju w ramach intensywnie rosnących struktur,
- Przyjazna atmosfera pracy: zespół, który ceni współpracę, wzajemny szacunek i otwartą komunikację,
- Nieformalna, niekorporacyjna kultura pracy, sprzyjająca kreatywności i swobodnej wymianie pomysłów.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.