- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Scanmed S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- doskonalenie systemu monitorowania i pomiaru procesów (wskaźników jakościowych) wewnętrznego systemu zarządzania,
- utrzymanie i doskonalenie wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem,
- koordynacja wdrażania działań doskonalących wynikających z przeprowadzanych analiz, audytów, kontroli systemu zarządzania,
- współpraca z Zarządem przy tworzeniu i realizowaniu polityki jakości,
- koordynacja i wsparcie w procesie przygotowania jednostki do uzyskania akredytacji Ministra Zdrowia,
- inicjowanie usprawnień i podejmowanie dodatkowych działań takich jak wdrożenie systemu EDM (Elektroniczna Dokumentacja Medyczna).
- organizowanie i koordynowanie cyklicznych zewnętrznych audytów,
- przeprowadzenie audytów wewnętrznych oraz dokumentowanie ich wyników,
- przygotowywanie kompleksowych analiz i raportów określających poziom funkcjonowania systemu zarządzania,
- sprawowanie nadzoru nad dokumentacją wewnętrznego systemu zarządzania, w tym opracowywanie nowych standardów (procedur, instrukcji) oraz wprowadzanie zmian do obecnie obowiązujących,
Wymagania
- wiedza i umiejętności praktyczne w zakresie planowania i rozwoju strategii i polityki jakościowej.
- wykształcenie wyższe, mile widziane ukończenie studiów podyplomowych lub kursów z zakresu zarządzania jakością, zdrowia publicznego, zarządzania jednostkami w ochronie zdrowia,
- orientacja na pacjenta/klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- znajomość normy ISO 9001:2015, standardów akredytacyjnych Szpitali,
- certyfikat Pełnomocnika ds. systemów zarzadzania jakością oraz doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu systemu zarządzania,
- certyfikat Audytora wewnętrznego systemu zarządzania jakością ISO 9001,
- komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi programu Eskulap.
- doświadczenie na stanowisku związanym z obszarem zarządzania jakością,
Benefity
- współpracę z jedną z największych firm świadczących usługi w sektorze ochrony zdrowia.
- możliwości dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach oraz pakietu sportowego,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ etatu,
- samodzielność w działaniu oraz możliwości realnego wpływu na rozwój biznesu poprzez udział w angażujących projektach wdrożeniowych w Placówce,
- możliwości uzyskania dofinansowania do szkoleń i kursów,
- serdeczną atmosferę pracy,
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.