- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Performance Marketing Manager
Performance Marketing Manager

Performance Marketing Manager
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Analiza wyników kampanii w oparciu o KPI oraz rekomendowanie działań zwiększających efektywność.
- Raportowanie wyników kampanii oraz przedstawianie rekomendacji na podstawie danych.
- Kompleksowe zarządzanie kampaniami online w ekosystemach takich jak Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads.
- Samodzielne prowadzenie projektów generujących leady i zwiększających sprzedaż.
- Tworzenie i optymalizacja scenariuszy konwersji oraz zdarzeń na stronach klientów.
- Implementacja i konfiguracja narzędzi, takich jak Google Tag Manager i Google Analytics, w celu śledzenia wyników kampanii.
- Współpraca z zespołem kreatywnym nad tworzeniem materiałów reklamowych oraz bieżąca optymalizacja kampanii.
- Optymalizacja stron docelowych (landing pages) pod kątem lepszej konwersji oraz tworzenie skutecznych reklam.
- Testowanie nowych rozwiązań i strategii marketingowych w celu zwiększenia skuteczności działań.
Wymagania
- Gotowość do pracy hybrydowej, z wymogiem obecności w biurze minimum 3–4 dni w tygodniu.
- Zaawansowana znajomość Google Tag Manager i Google Analytics.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w ekosystemach Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads.
- Praktyczne doświadczenie w optymalizacji stron docelowych i reklam pod kątem konwersji.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie oraz efektywnej współpracy z zespołem.
- Znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych i otwartość na testowanie nowych rozwiązań.
- Zdolności analityczne i umiejętność interpretacji kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
- Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane.
- Umiejętność tworzenia scenariuszy konwersji oraz konfiguracji zdarzeń na stronie.
Benefity
- świętowanie urodzin
- dofinansowanie zajęć sportowych
- owoce
- paczki świąteczne
- parking dla pracowników
- brak dress code’u
- spotkania integracyjne
- Autonomię w prowadzeniu projektów i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
- Dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych i technologii.
- prywatna opieka medyczna
- Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole, który stawia ludzi na pierwszym miejscu.
- siłownia w biurze
- Rozwój zawodowy, wsparcie w poszerzaniu kompetencji i realizacji ambitnych kampanii.
- elastyczny czas pracy
- kawa / herbata
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.