Od zaraz
13.05.2025

Performance Marketing Specialist

logo
RynekPierwotny.pl

Performance Marketing Specialist

B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Adama Naruszewicza 27, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • poszukiwanie możliwości rozszerzenia działań performance wśród nowych kanałów,
  • implementacja i monitorowanie poprawności gromadzenia danych w trackingach systemów reklamowych,
  • współpraca z innymi działami (dział produktu, IT, dział kreatywny, dział handlowy, dział analityki) w celu wdrożenia usprawnień służących zwiększeniu efektywności kampanii.
  • zarządzanie budżetem i kierunkami rozwoju kanałów efektywnościowych w odniesieniu do planu marketingowego i jasno sprecyzowanych celów,
  • raportowanie efektywności kampanii i budowanie rekomendacji na podstawie analizy wyników,
  • tworzenie harmonogramów testów i weryfikacja hipotez, służących optymalizacji kampanii,
  • realizacja kampanii o różnorodnych celach, wspierających inne działania z zakresu digital marketingu,
  • samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych tak, żeby mieć pewność, że pozyskujemy największą możliwą pulę leadów przy zachowaniu odpowiedniego CPL i jakości kampanii,
  • tworzenie rekomendacji i współpraca przy kampaniach brandowych oraz wdrażaniu strategii marki w innych kanałach,

Wymagania

  • bycie na czasie ze zmianami w systemach reklamowych (np. kampanie Pmax),
  • mocne analityczne umiejętności (trzeba lubić excela) - musisz wiedzieć gdzie szukać i rozumieć niuanse, które wpływają na sukces kampanii efektywnościowych,
  • umiejętność pracy z dużą ilością kampanii równocześnie (zbiorcze zarządzanie działaniami),
  • umiejętności prowadzenia kampanii, które przynoszą wyniki nie tylko w raportach (optymalizacja profit-driven),
  • doświadczenie w pracy z niestandardowym feedem danych,
  • znajomość narzędzi związanych z szeroko pojętym digital marketingiem, w tym również GA4 i GTM,
  • doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu i optymalizacji kampanii efektywnościowych (Google Ads i Facebook Ads, atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu Microsoft Ads),
  • umiejętność zarządzania projektami od pomysłu przez implementację aż po weryfikację efektów- często Twoje pomysły związane z usprawnieniem kampanii będą wpływały na zadania innych zespołów, więc będziesz musiał(a) skoordynować te działania,
  • nastawienia na realizację celów oraz chęć do podejmowania inicjatywy.
  • samodzielności i efektywności w organizacji pracy,

Oferujemy

  • możliwość rozwoju w ramach firmy
  • współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • najlepszą atmosferę pracy
  • lokalizację biura nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno
  • spotkania integracyjne
  • możliwość pracy zdalnej
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • codziennie świeże owoce i warzywa bez limitów
  • prywatna opieka medyczna
  • kawa / herbata
  • owoce
  • program rekomendacji pracowników
  • nagrody jubileuszowe
  • trzynastki
  • brak dress code’u
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • opiekę medyczną oraz karta sportową
  • pracę dla polskiej firmy istniejącej od 16 lat i z szerokimi aspiracjami
  • pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości
  • jeden krótszy dzień pracy
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
RynekPierwotny.pl Performance Marketing Specialist

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: RynekPierwotny.pl z siedzibą w: ul. Naruszewicza, 02-627, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.