- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Pricing Manager
Pricing Manager

Pricing Manager
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Saint-Gobain w Polsce
Podobne ogłoszenia
Opis
- (Współ)właścicielstwo procesów związanych z ustalaniem cen, ich aktualizacją i zarządzaniem wyjątkami cenowymi.
- Budowanie modeli predykcyjnych i symulacyjnych, które pozwalają ocenić skutki zmian cen na wolumen sprzedaży i rentowność na poziomie kanału / regionu sprzedaży maksymalizując saturację kanałów dystrybucji ofertą SG.
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych do wizualizacji i porównywania pozycjonowania cenowego względem konkurencji.
- Wykorzystanie najlepszych praktyk oferowanych przez Grupę SG do zapewnienia efektywności procesu zarządzania cenami.
- Standaryzacja procesów związanych z cenami w różnych kanałach / markach i na różnych rynkach, zapewniająca zgodność z wewnętrzną polityką cenową firmy.
- Regularne przeglądy warunków handlowych pod kątem ich wpływu na marżę, przychody i rentowność z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi analitycznych.
- Tworzenie i zarządzanie modelami pozycjonowania cenowego, które uwzględniają segmentację klientów, wartości oferowanej przez produkt oraz strategie konkurencji.
- Koordynacja przepływu informacji pomiędzy różnymi systemami informatycznymi (CRM, ERP, BI) w celu centralizacji i automatyzacji zarządzania cenami.
- Współpraca z działami sprzedaży i finansów w celu identyfikacji obszarów do optymalizacji.
Wymagania
- Umiejętność nawiązywania i utrzymania relacji z klientami.
- Praktyczna umiejętność interpretacji danych rynkowych i finansowych.
- Umiejętność prowadzenia dyskusji merytorycznych / biznesowych na poziomie managerskim.
- Wiedza o czynnikach wpływających na elastyczność cenową i preferencje klientów.
- Głębokie zrozumienie specyfiki sektora materiałów budowlanych, w tym dynamiki modelu B2B oraz relacji z dystrybutorami.
- Tworzenie długoterminowych strategii cenowych z uwzględnieniem zmieniającego się otoczenia rynkowego.
- Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych (Excel, Power BI, CRM, ERP).
- Zdolność efektywnej współpracy z działami sprzedaży, marketingu, finansów, operacji, BI.
- Umiejętność komunikowania złożonych analiz w sposób zrozumiały dla różnych interesariuszy.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- darmowa opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- ubezpieczenie na życie
- darmowa platforma – konsultacje prawnicze, logopedyczne, psychologiczne itp.
- preferencyjne pożyczki
- fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny
- premia w programie poleceń pracowniczych – 2000 zł za każdego poleconego pracownika
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- premia za realizację celów do 15% wynagrodzenia rocznego
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dodatkowe świadczenia socjalne
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- darmowa platforma do nauki języków obcych
- dofinansowanie nauki języków
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.