- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Project Coordinator
Project Coordinator

Project Coordinator
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

ALTEN Polska
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zarządzanie kluczowymi relacjami z interesariuszami przez cały cykl życia projektu – zapewnienie terminowej i odpowiedniej komunikacji, raportowania oraz podejmowanie interwencji / rozwiązywanie wyzwań.
- Zarządzanie zespołami projektowymi / przypisanymi strumieniami projektowymi (złożonymi z przedstawicieli IBS, funkcji i rynków), aby zapewnić realizację planów projektowych oraz wyników dla każdego etapu cyklu życia projektu.
- Prowadzenie inicjatyw i moderowanie warsztatów (również zdalnie, z wykorzystaniem narzędzi wirtualnych) z udziałem interesariuszy z działów funkcjonalnych, IBS i innych wymaganych stron w celu identyfikacji, oceny i priorytetyzacji obszarów do optymalizacji i usprawnień.
- Prowadzenie realizacji i wdrażanie projektów o małej i średniej skali w różnych obszarach funkcjonalnych firmy – od początkowego pomysłu (etapy odkrywania, definiowania i projektowania), aż do wdrożenia operacyjnego i osiągnięcia sukcesu.
Wymagania
- Silne kompetencje w zakresie komunikacji, negocjacji i prezentacji – w tym storytelling oraz zarządzanie zmianą.
- Samodzielność, odnajdywanie się w szybkim, intensywnym środowisku pracy, gdzie jednocześnie realizuje się wiele projektów i wymagana jest umiejętność priorytetyzacji zadań.
- Minimum 3 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu projektami na średnią skalę.
- Biegłości w obsłudze: MS Forms, SharePoint, MS Office oraz narzędzi graficznych.
- Biegła znajomość języka angielskiego, również w kontekście biznesowym - warunek konieczny
- Udokumentowana znajomość metodologii zarządzania projektami (certyfikaty / kwalifikacje branżowe, np. PRINCE2, PMP, LEAN / Six Sigma, BPM – zarządzanie procesami biznesowymi, Agile).
- Główny interesariusz znajduje się w USA (GMT-4), dlatego elastyczność w zakresie godzin pracy będzie dodatkowym atutem.
- Doskonałe umiejętności analityczne i analizy danych, przydatnych w realizacji zadań projektowych i dostarczaniu rezultatów.
- Wysokie umiejętności przywódcze, elastyczność i zdolność do budowania oraz utrzymywania doskonałych relacji z interesariuszami na różnych poziomach seniority.
Oferujemy
- Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery i możliwość rozwoju w czterech obszarach jako: Project Manager, Business Manager, Technical Leader oraz specjalista w swojej dziedzinie
- wyprawka dla dziecka
- prywatna opieka medyczna
- Stabilną i długoterminową współpracę
- Udział w konferencjach branżowych, szkoleniach i warsztatach oraz spotkaniach integracyjnych
- program rekomendacji pracowników
- opieka stomatologiczna
- program emerytalny
- Możliwość odbycia kursów i zdobycia certyfikacji
- ubezpieczenie na życie
- Możliwość relokacji w ramach lokalnych oddziałów ALTEN Polska
- Umowę na pełen etat z możliwością wyboru formy zatrudnienia (UoP/B2B)
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Platforma zakupowa Medicover Benefits
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.