- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Recepcjonistka - Telefoniczny doradca pacjenta
Recepcjonistka - Telefoniczny doradca pacjenta

Recepcjonistka - Telefoniczny doradca pacjenta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Klinika Miracki s.c.
Opis
- Sporządzanie raportów,
- Dbałość o stanowisko pracy.
- Dokonywanie rezerwacji i rejestracja wizyt w systemie medycznym,
- Rozliczanie wizyt i zabiegów,
- Opieka nad Pacjentem zgodnie z przyjętymi standardami obsługi,
- Realizacja bieżących zadań recepcji,
- Prezentacja bieżącej oferty Kliniki i doradzanie Pacjentowi,
Wymagania
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, skrupulatność,
- Umiejętność doradzania Pacjentowi,
- Gotowość do nauki z zakresu zmieniającej się oferty zabiegowej i cennikowej,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość i empatia,
- Entuzjazm i pogodne usposobienie.
Oferujemy
- spotkania integracyjne
- Pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- świętowanie urodzin
- Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych potwierdzonych imiennym certyfikatem z zakresu produktów, urządzeń oraz opieki nad Pacjentem,
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w młodym, życzliwym i dynamicznym zespole.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.