- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Segment Manager/ka ds. rynku deweloperskiego
Segment Manager/ka ds. rynku deweloperskiego
Segment Manager/ka ds. rynku deweloperskiego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zbieranie potrzeb, opinii NPS oraz informacji na temat naszych produktów za pomocą ankiet, wywiadów i przekładanie ich na wymagania biznesowe oraz wew. usprawnienia
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia płynnego procesu wdrożeniowego dla nowych ofert i produktów lub modyfikacji istniejących
- Szerzenie wiedzy na temat oferowanych produktów i usług wewnątrz organizacji oraz wśród klientów i partnerów zewnętrznych
- Opracowanie strategii G2M dla nowo wdrażanych ofert i nadzór nad ich komercjalizacją
- Priorytetyzacja potrzeb wewnętrznych interesariuszy oraz klientów biznesowych
- Stały monitoring trendów rynkowych oraz benchmarków produktowych
- Zarządzanie istniejącym portfolio ofert subskrypcyjnych (abonamenty, produkty do promowania) i ich cyklem życia
- Rozwój i realizacja strategii produktowej (oferty) skierowanej do klientów biznesowych
- Kreowanie wartości dla klientów z rynku deweloperskiego poprzez tworzenie dedykowanych ofert, procesów i standardów obsługi
- Opracowanie specyfikacji biznesowych, cennika, business rules oraz user stories
- Analiza performance obecnych i nowo wdrażanych ofert oraz wprowadzanie ulepszeń, w celu zwiększenia satysfakcji klientów i osiągnięcia celów biznesowych
- Odpowiedzialność za wynik finansowy dla rynku deweloperskiego
Mile widziane
- Koniecznie: Doświadczenie w obszarze zarządzania segmentem/ ofertą / produktem / pricingiem usług w modelu subskrypcyjnym dla rynku klienta biznesowego (B2B)
- Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Doświadczenie z branży: digital, media, telekomunikacja, FMCG, bankowość lub ubezpieczenia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność przekazywania wiedzy podczas szkoleń
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, marketingowe lub biznesowe
- Umiejętność analizy i syntezy danych oraz przedstawianie na ich podstawie rekomendacji
- Minimum 2 letnie doświadczenie w tworzeniu produktów subskrypcyjnych (ofert) dla klientów B2B
- Umiejętności interpersonalne, współpracy z zespołami projektowymi oraz interesariuszami biznesowymi
Benefity
- Dostęp do platformy Nais (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
- siłownia w biurze
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie zajęć sportowych
- możliwość pracy zdalnej
- parking dla pracowników
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- spotkania integracyjne
- Dobrze zorganizowany i otwarty na współpracę zespół
- brak dress code’u
- prywatna opieka medyczna
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Pracę w modelu hybrydowym
- elastyczny czas pracy
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.