logo
14.11.2024

Segment Manager/ka ds. rynku deweloperskiego

logo
Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o.

Segment Manager/ka ds. rynku deweloperskiego

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Domaniewska 49, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Zbieranie potrzeb, opinii NPS oraz informacji na temat naszych produktów za pomocą ankiet, wywiadów i przekładanie ich na wymagania biznesowe oraz wew. usprawnienia
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia płynnego procesu wdrożeniowego dla nowych ofert i produktów lub modyfikacji istniejących
  • Szerzenie wiedzy na temat oferowanych produktów i usług wewnątrz organizacji oraz wśród klientów i partnerów zewnętrznych
  • Opracowanie strategii G2M dla nowo wdrażanych ofert i nadzór nad ich komercjalizacją
  • Priorytetyzacja potrzeb wewnętrznych interesariuszy oraz klientów biznesowych
  • Stały monitoring trendów rynkowych oraz benchmarków produktowych
  • Zarządzanie istniejącym portfolio ofert subskrypcyjnych (abonamenty, produkty do promowania) i ich cyklem życia
  • Rozwój i realizacja strategii produktowej (oferty) skierowanej do klientów biznesowych
  • Kreowanie wartości dla klientów z rynku deweloperskiego poprzez tworzenie dedykowanych ofert, procesów i standardów obsługi
  • Opracowanie specyfikacji biznesowych, cennika, business rules oraz user stories
  • Analiza performance obecnych i nowo wdrażanych ofert oraz wprowadzanie ulepszeń, w celu zwiększenia satysfakcji klientów i osiągnięcia celów biznesowych
  • Odpowiedzialność za wynik finansowy dla rynku deweloperskiego

Mile widziane

  • Koniecznie: Doświadczenie w obszarze zarządzania segmentem/ ofertą / produktem / pricingiem usług w modelu subskrypcyjnym dla rynku klienta biznesowego (B2B)
  • Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Doświadczenie z branży: digital, media, telekomunikacja, FMCG, bankowość lub ubezpieczenia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność przekazywania wiedzy podczas szkoleń
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, marketingowe lub biznesowe
  • Umiejętność analizy i syntezy danych oraz przedstawianie na ich podstawie rekomendacji
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w tworzeniu produktów subskrypcyjnych (ofert) dla klientów B2B
  • Umiejętności interpersonalne, współpracy z zespołami projektowymi oraz interesariuszami biznesowymi

Benefity

  • Dostęp do platformy Nais (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
  • siłownia w biurze
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • możliwość pracy zdalnej
  • parking dla pracowników
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • spotkania integracyjne
  • Dobrze zorganizowany i otwarty na współpracę zespół
  • brak dress code’u
  • prywatna opieka medyczna
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o. Segment Manager/ka ds. rynku deweloperskiego

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.