logo

To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
22.07.2024

SEM & Paid Social Specialist

logo
ONE House Sp. z o.o.

SEM & Paid Social Specialist

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Bobrowiecka 8, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Przygotowanie wycen, ofert oraz strategii dla klientów z uwzględnieniem szczegółowych rekomendacji, prezentacji i media planów,
  • Przygotowywanie prezentacji dotyczących strategii kampanii i jej wyników wewnątrz agencji oraz przed klientami,
  • Planowanie i zakup kampanii w obrębie Google Ads i Meta Ads oraz pozostałych platform zakupowych (Programmatic, TikTok, Pinterest, LinkedIn itp.),
  • Monitorowanie i optymalizację kampanii pod kątem właściwych dla danej kampanii KPI (Awareness/Performance),
  • Udział w przetargach mediowych,
  • Koordynację projektów w obrębie mediów aukcyjnych.

Mile widziane

  • Potrafisz analizować dane i przygotowywać rekomendacje na ich podstawie,
  • Masz doświadczenie w planowaniu i zakupie wielokanałowych kampanii online.
  • Google Analytics, Google Campaign Manager, MS Excel, MS PowerPoint, MS Word,
  • Jesteś osobą samodzielną, która potrafi dobrze zarządzać swoim czasem,
  • Umiesz się jasno komunikować, a w swojej codziennej pracy stawiasz na innowacyjność.
  • Znasz język angielskim na poziomie min. B2 i nie boisz się go używać,
  • Świetnie orientujesz się w rozwiązaniach reklamowych i jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu,
  • Posiadasz aktualne certyfikaty Google Skillshop z zakresu Google Ads i Google Analytics, Facebook Blueprint: Media Planning Professional lub Media Buying Professional,
  • Znasz wymienione narzędzia w stopniu zaawansowanym: Google Ads, Meta Ads,
  • Masz doświadczenie we współpracy z agencją kreatywną oraz wdrażaniu rekomendacji związanych z kampaniami reklamowymi,
  • Znasz co najmniej jedną platformę z zakresu Brand Safety i Viewability: IAS, MOAT, MEETRICS, DoubleVerify,
  • Masz doświadczenie w zakupie i planowaniu kampanii digital (ze szczególnym uwzględnieniem Google Ads i Meta Ads),
  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów z Zarządzania, Marketingu lub pokrewnych kierunków,
  • Znasz co najmniej jedno z wymienionych narzędzi: Display&Video 360, Google Tag Manager, Google Looker Studio, Gemius Megapanel, Google Search Ads 360, LinkedIn Ads, Similarweb,

Benefity

  • owoce
  • napoje
  • Bezpłatne objęcie programem prywatnej opieki medycznej Ciebie, oraz możliwość dokupienia opieki dla bliskiej Ci osoby.
  • Pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier,
  • strefa relaksu
  • Możliwość pracy na zróżnicowanym portfolio klientów,
  • Dostęp do platformy eTutor z możliwością nauki 4 języków obcych dla Ciebie i bliskiej Ci osoby,
  • Dostęp do platformy eTutor z możliwością nauki 4 języków
  • Wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu,
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami i narzędzi analitycznych,
  • Zajęcia jogi w biurze
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób,
  • Zajęcia języka angielskiego z native speakerem,
  • Pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO),
  • Elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
  • Bliską współpracę z ekspertami w branży mediowej,
  • Możliwość poznania komunikacji marketingowej 360°,
  • Zajęcia jogi w biurze,
  • program rekomendacji pracowników
  • Możliwość dalszego rozwoju kompetencji w zakresie Google Ads, Facebook Ads, Programmatic oraz analityki,
  • kawa / herbata
  • Zajęcia języka angielskiego
  • prywatna opieka medyczna
  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji,
  • jeden krótszy dzień pracy
  • elastyczny czas pracy

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.