logo
Nowe
19.11.2024

Service Desk Specialist (L2)

logo
Edge One Solutions Sp. z o.o.

Service Desk Specialist (L2)

B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca zdalna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Współpraca z zespołami IT w zakresie rozwoju i utrzymania infrastruktury biurowej.
  • Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem,
  • Wsparcie zdalne i lokalne dla pracowników firmy. • Zarządzanie kontami użytkowników oraz dostępami w systemach,
  • Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i sprzętu,
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej. • Zarządzanie m365, pocztą firmową oraz intune,
  • Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sieciowych i systemowych,

Mile widziane

  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
  • Wykształcenie kierunkowe w obszarze IT lub pokrewne doświadczenie zawodowe,
  • Podstawowa znajomość sieci komputerowych,
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz telefonów opartych o system Android,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość systemu MacOS i iOS będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 1-2 lata),

Benefity

  • Otrzymasz całościowe wsparcie Service Delivery Managera, który będzie wspomagać rozwój Twojej kariery,
  • Dofinansujemy lub opłacimy szkolenia, certyfikaty i udział w konferencjach,
  • Lubimy wspierać pasje, dlatego współfinansujemy inicjatywy naszych pracowników (np. Złombol) #edgeneration,
  • Damy możliwość zmiany projektu #SmartChange, a po jego zakończeniu, znajdziemy nowy,
  • elastyczny czas pracy
  • Zachęcamy też do uprawiania sportów poprzez pomoc w organizacji klubów czy wynajem sal,
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Pomożemy w rozwoju umiejętności miękkich- Employer Advocacy Programme, Klub Poważnych Scrum Masterów,
  • Przyjemnym dodatkiem do wynagrodzenia będą punkty przyznawane na platformie benefitowej do wykorzystania zgodnie z Twoimi potrzebami,
  • Ze względu na wiele międzynarodowych projektów zachęcamy do udziału w bezpłatnych lekcjach angielskiego.
  • Zagwarantujemy też rozrywkę - wyjścia integracyjne, wydarzenia sportowe, webinary #edge1talks i wiele innych,
  • prywatna opieka medyczna
  • Zdrowie jest najważniejsze, więc zapewniamy prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie oraz możliwość skorzystania z konsultacji psychologicznych (HearMe),
  • spotkania integracyjne
  • ubezpieczenie na życie
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Edge One Solutions Sp. z o.o. Service Desk Specialist (L2)

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.