- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Service Manager (Aftersales)
Service Manager (Aftersales)
Service Manager (Aftersales)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Devire Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Nadzór nad realizacją i optymalizacją kluczowych wskaźników wydajności (KPI) zarówno klienckich, jak i korporacyjnych.
- Analizy techniczno-jakościowe i współpraca z centralnym działem technicznym.
- Kontrola jakości danych raportowanych w firmowych systemach.
- Opracowywanie procedur oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
- Zarządzanie procesami posprzedażowymi po stronie partnerów biznesowych, w tym planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie ich przebiegu.
- Prowadzenie szkoleń technicznych i systemowych dla partnerów biznesowych.
- Inicjowanie oraz wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie efektywności procesów posprzedażowych.
Mile widziane
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- Wyższe wykształcenie techniczne.
- Min 2 lata na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
- Proaktywność, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji
- Zdolności analityczne.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
Benefity
- Zadaniowy czas pracy, duża samodzielność i odpowiedzialność
- Pracę dla lidera na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy
- Praca w zgranym międzynarodowym zespole
- Zatrudnienie na podstawie umowy o prace (wynagrodzenie zasadnicze + premia)
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.